Auteur Topic: Foto's van Cocootje  (gelezen 15068 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Foto's van Cocootje
« Reactie #15 Gepost op: maart 13, 2006, 23:05:22 pm »
succes hoor !!! en veel plezier met coco,ze krijgt het zekers méér dan goed bij jou

grtzz vivke

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #16 Gepost op: maart 14, 2006, 10:48:37 am »
Super joh! Op zich is het dus helemaal geen bange vogel ofzo. Dat ze zo over de vloer sjeest enz.  :thumsup:

waldy

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: maart 14, 2006, 11:25:23 am »
ze word vast weer een pracht vogel met haar nieuwe verenjas aan  :hart:

sonjav

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: maart 15, 2006, 14:11:47 pm »
Mooi te horen dat ze zo goed loskomt meteen
(alhoewel 'ze'... ik hou het nog steeds op 'hij' ;) )
Ik dacht al wel dat in een gewone huiskamer het snel goed zou gaan. hij moest hier tijdelijk op een kamer apart zitten (vanwege het nog niet getest op PBFD)en in een voliere met een deur die het opstappen niet makkelijk liet verlopen. Maar zoals ik al vertelde; hij wil graag koppie krauw doen (hier ook al) en dat duidt toch op een lief karakter en aandacht van mensen willen. Hier wassie ook niet bijterig of gillerig. Ik snap nog steeds niet dat de vorige eigenaren het een giller vonden.
En het plukken, zoals ik al zei was dat de laatste weken al stukken minder geworden. Zelf denk ik overigens dat het nu al doorkomen van nieuwe pennen nog weleens de verdienste van de Ecobird kunnen zijn, wat denk jij?. Hoe eetie nou trouwens bij jou?

Geef Coco maar een lekkere kroel van ons.

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #19 Gepost op: maart 15, 2006, 15:08:10 pm »
Ik weet ook niet waarom hij zonodig weg moest. Ik kan me wel voorstellen dat Coco als 'gewoonte' schreeuwde omdat hij daar aandacht mee kreeg. Deze 'gewoonte' is nu doorbroken omdat hij ergens anders staat. Een gaai blijft toch een gewoonte dier.

Wat betreft de nieuwe pennen, daar heeft Ecobird vast aan meegewerkt. Of hij bij mij nog steeds goed eet, daar kan ik kort op antwoorden. Nee. Hij eet wel goed, maar niet van de Eco. Fruit wil ze ook niet, dus ook dat zal ze moeten leren eten. Walnoot is ze overigens wel gek op.

Ik ben met de eco even weer een stapje teruggegaan, om straks weer vol moet Eco verder te gaan. Ze moet ook even haar plek nog vinden in de nieuwe omgeving waar ze nu belandt is.

Als ik vanavond thuis kom uit het werk zal ik haar een knuffel geven van jullie.

Pascal

sonjav

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: maart 15, 2006, 20:09:46 pm »
Wat betreft de nieuwe pennen, daar heeft Ecobird vast aan meegewerkt. Of hij bij mij nog steeds goed eet, daar kan ik kort op antwoorden. Nee. Hij eet wel goed, maar niet van de Eco. Fruit wil ze ook niet, dus ook dat zal ze moeten leren eten. Walnoot is ze overigens wel gek op.

Ik ben met de eco even weer een stapje teruggegaan, om straks weer vol moet Eco verder te gaan. Ze moet ook even haar plek nog vinden in de nieuwe omgeving waar ze nu belandt is.

Het duurde bij ons ongeveer 2 weken voordat Coco de Eco net zo goed als het zaad at. Hij zal denk ik even terug in een oude gewoonte vallen denk ik vanwege weer een verandering. Gewoon elke dag een schepje erbij en dan opvoeren, dat werkte hier prima.

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #21 Gepost op: maart 15, 2006, 23:15:30 pm »
Het duurde bij ons ongeveer 2 weken voordat Coco de Eco net zo goed als het zaad at. Hij zal denk ik even terug in een oude gewoonte vallen denk ik vanwege weer een verandering. Gewoon elke dag een schepje erbij en dan opvoeren, dat werkte hier prima.

Ja. Ik weet hoe ik een gaai op pellets moet krijgen. Heb dit namelijk ook al bij Japie en Orrie moeten doen.

We gaan het langzaam maar zeker voorelkaar krijgen.

Pascal

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #22 Gepost op: maart 17, 2006, 23:50:12 pm »
Coco heeft vanavond bij me gezeten terwijl ik achter de pc zat. Ik moet zeggen dat ie zich voorbeeldig heeft gedragen.

Ik begrijp nog steeds niet waarom de vorige verzorgers het beestje niet konden hanteren  ???

Groet,

Pascal

Africangrey

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: maart 18, 2006, 01:28:27 am »
ach hij/zij ziet er superlief uit :thumsup:
dat de vorige eigenaren het niet aan konden is toch een bewijs van niet willen of geen tijd erin willen steken, want zo te zien (behalve het plukken dan) is het niet echt een probleemvogel.
Ik denk te weinig aandacht gekregen.
Komt bij jou wel goed :thumsup:

Gr
Ineke

Offline Sanny

• Super Parrot
  • me
« Reactie #24 Gepost op: maart 18, 2006, 10:29:31 am »
wat schattig.. :hart:

nee niet jij, je gaai natuurlijk  :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #25 Gepost op: maart 18, 2006, 10:44:58 am »
Pascal ook hoor!! ;)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #26 Gepost op: maart 18, 2006, 14:13:27 pm »
keilief hé
zo'n foto's van zo'n lief gaaitje
hij kon het niet beter hebben als nu bij jou pascal

Offline --Lydia--

• Eendags kuiken
  • Dit forum is top
« Reactie #27 Gepost op: maart 18, 2006, 17:45:17 pm »
Hoi Pascal,

Leuke foto's! Mooi dat Coco nu toch een gelukkige vogel wordt dankzij jou.  ;)

Groetjes Lydia

..ingrid..

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: maart 18, 2006, 20:10:10 pm »
wat een schat, goed dat tie een goed huisje heeft gevonden!!!!!! :a036: :a036:

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #29 Gepost op: maart 22, 2006, 21:24:15 pm »
Ik heb mijn eigen oude 1 megapixel camera aan de praat gekregen, dus ik heb nog wat foto's van Coco kunnen schieten. Zie hoe ze al vooruit gaat.  :thumsup: