Hartstikke goed hoor! Ik zou er als ik jou was zéker van willen zijn dat hij in ieder geval de pellets helemaal binnenkrijgt. Een zaadmengeling moet je echt zo af gaan wegen dat hij die ook helemaal opeet. Hij eet anders echt de lekkere dingen eruit..
Ik doe zelf op het ogenblik alleen af en toe zaad bijgeven, de rest geef ik pellets. Uit het zaad haal ik dan ook nog praktisch alle zonnepitten..
Verder groente en fruit, eigeel, witte rijst zonder zout, etc. Dit laatste gewoon als het in huis is en als we het zelf eten! Ik geef nu ook af en toe een schepje Extravital (ook een compleet voer volgens Extravital..), vinden ze heerlijk (Orrie ook)!! 
idem hier loes, die extravital lusten ze graag,ik heeft het zelf aan mijn valkje.
of ik geef ook Exotic Nut Mix, gedroogde granen, vruchten en volledige noten..niet te veel een beetje per keer
hij heeft het enkel moeilijk met het openkrijgen van de hazelnoten en andere grote noten die er mee inzitten
maar als ik hem een beetje help graait hij die zo uit mijn handen om ze op te eten.
Dus hij krijgt dagelijks wel een kleine portie zonnebloem, noot, granen en vruchten binnen,
waaronder ik ook eivoer(met insecten toevoeging) en grit tussen meng.
met daarnaast zijn kom pellets met gemengde zaadjes en een kom verse groente en fruit.
Hij komt niets tekort hoor, en ik probeer niet teveel te geven...tot nu toe is het bakje(s) leeg.
In het begin heb ik dat goed in het oog gehouden daar hij alleen op zonnebloem leefde.
Nu eet hij alles...en s'avonds samen met mij een lekkere appel verorberen, of een peer of kiwi.
We zijn dikke vriendjes geworden. En ik zie zijn verenpak steeds beter worden ook.