Auteur Topic: is mulya wagenziek ???  (gelezen 2308 keer)

Cosch

• Gast
Re: is mulya wagenziek ???
« Reactie #15 Gepost op: mei 26, 2006, 08:41:34 am »
Nou het rijden was geen succes gisteren!  :(

Op de heenweg heeft Coco overgegeven en op de terugweg weer!
Het is altijd als ik van de snelweg af ga!  :CENS
Kaya heeft nergens last van, die zat heel rustig in het kattenmandje met 1 poot tegen de tralies.

Ik probeer de volgende keer of het beter gaat in een kattenbakje! Zodat hij niet veel kan zien!

Als iemand ondertussen een idee heeft, dan hoor ik het heel graag!

Gr Corina

poemke

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: mei 31, 2006, 19:38:03 pm »
nou,

mijn blauwgele ara is de enigste van het gezelgschap die wagenziek is.
En dan begint ze al te spugen na 15 minuten of zo!

Het advies wat ik gekregen heb is als ik weet dat ik met de auto met ze weg moet, niets voeren, dan is ze wel misselijk, maar 'komt er niets uit'...bij aankomst is het na 10 minuten of zo weer over en eet en drinkt ze gewoon weer...
het helpt wel, maar blijft zielig als ze wagenziek zijn.....ben ikzelf trouwens ook bij lange ritten  ;D ;D ;D

Poemke

Cosch

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 15, 2006, 12:11:31 pm »
Ik meen dat ik zelf ook een topic had over dat Coco wagenziek is. Ook die kan ik niet meer vinden!  :CENS  :CENS

Maar ik wilde even melden dat Coco niet meer wagenziek is geweest sinds ik hem vervoer in het kattenbakje!
Bklijkbaar is dat rustgevender dan in een kooi waar hij alles in kan zien.
Ook na lange afstanden op de snelweg is er niets aan de hand.

Ben er erg blij mee. Misschien voor Mulya ook wat? om wat meer afgeslotener te vervoeren?

Gr Corina

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Vrouw
  • sweety
    • aursil
« Reactie #18 Gepost op: augustus 15, 2006, 12:25:43 pm »
hoi cosch

als ik haar vervoerde in de auto zat ze al in een katten bakje dus dat helpt niet bij haar . :(
als ik haar mee neem laat ik ze tegenwoordig gewoon los en dan heeftze nergens last van  ;)

Ik meen dat ik zelf ook een topic had over dat Coco wagenziek is. Ook die kan ik niet meer vinden!    :CENS :CENS
dat is denk op een ander form ;)

gr angelina

Cosch

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: augustus 15, 2006, 12:36:43 pm »
Ohhh dat is goed nieuws. Uiteindelijk moet je gewoon vanalles proberen.

Ik meen dat ik zelf ook een topic had over dat Coco wagenziek is. Ook die kan ik niet meer vinden!    :CENS :CENS
dat is denk op een ander form ;)

Klopt. Ik dacht hier ook!  shootme

amacera de pera

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: augustus 15, 2006, 14:13:40 pm »
onze papegaaien hebben een bench in de auto staan , op goede hoogte zo dat ze naar buiten kunnen kijken  , van wagenziekte hebben ze geen last ,maar ze zijn het ook gewent we gaan elke week naar de camping en weer terug natuurlijk.
JP-tje is ook met ons mee geweest naar portugal ,in de zelfde bench de reis was een feest voor haar ze zat te kwekken en te fluiten van je welste ,en een bekijks dat ze had JP-tje heeft er van genoten en wij ook  ;D hier nu weer terug in nederland vind ik het maar bar koud en zou zo weer terug willen  :o

gr Ann

giggles

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: augustus 15, 2006, 14:39:08 pm »
Wij hebben ook een kattenbench en dat werkt perfect hoor. Even een paar stokken erin geschroefd en die beestjes zitten als een god in Frankrijk.  :cool:

Cosch

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: augustus 15, 2006, 14:42:08 pm »
 :)
Ja ik had ook een perfecte reiskooi. Zat hij prinsheerlijk in, totdat ik van de snelweg ging. Dan vlogen de half verteerde pellets je om de oren!  :yahoo:

Sanco

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: augustus 15, 2006, 15:27:40 pm »
:)
Ja ik had ook een perfecte reiskooi. Zat hij prinsheerlijk in, totdat ik van de snelweg ging. Dan vlogen de half verteerde pellets je om de oren!  :yahoo:

Hahahha weer tijd voor de kots-smiley!!  cheesy3

Igor

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: augustus 15, 2006, 16:14:21 pm »
Ok...

Sanco

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: augustus 15, 2006, 19:18:06 pm »