Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108364 keer)

jeske5

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #360 Gepost op: februari 17, 2006, 12:31:32 pm »

Mag ik vragen in welke relatie jij tot dennis staat, heb het idee dat je hem redelijk kent. Kan mischien voor meer duidelijkheid zorgen.

Ik ben ook benieuwd naar antwoord op deze vraag....

Ampuria

• Gast
« Reactie #361 Gepost op: februari 17, 2006, 13:28:30 pm »
Het gaat hier niet om mijn relatie tot Dennis, het ging mij over de personen die geen raltie tot hem hebben, en er toch een uitgesproken mening over hebben, vreemd...

old john

• Gast
« Reactie #362 Gepost op: februari 17, 2006, 13:35:25 pm »
ja helaas mensen moet ik ook bekennen dat wij alleen maar positieve ervaring hebben met dennis en ik heb ook geen relatie met hem alleen de zaak in denhaag zal ik nooit meer bezoeken personeel niet vriendelijk en de coeveuse's waren smerig maar in den ilp bij amsterdam zag het er wel allemaal keurig uit kreeg een rondleiding van dennis zelf en best wel goede voorlichting

old john ??? ???

jeske5

• Gast
« Reactie #363 Gepost op: februari 17, 2006, 13:36:14 pm »
ook vreemd dat jij geen antwoord wil geven op deze vraag....
en ik ben ook zo iemand die een mening heeft over Dennis, en ik ken hem niet, ben nog nooit in zijn winkel geweest, maar al die verhalen zeggen mij genoeg. als er zoveel negatieve verhalen over iemand zijn, zit daar echt wel een kern van waarheid in...en leuk dat hij het WNF steunt, maar dat is dan natuurlijk alleen voor de buitenwereld, als je daarnaast wel wildvangvogels verkoopt.....

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #364 Gepost op: februari 17, 2006, 13:40:10 pm »
Het gaat hier niet om mijn relatie tot Dennis, het ging mij over de personen die geen raltie tot hem hebben, en er toch een uitgesproken mening over hebben, vreemd...

Tja, als je daar geen antwoord op wilt geven, dan zou het ook nog kunnen dat jij ook een persoon bent die geen relatie met hem hebt en wel een uitgesproken mening heeft! :CENS

Ik begrijp overigens ook niet waarom jij op geen enkele vraag antwoord geeft. En ja, ik ken Dennis wel.

Ingmar

• Gast
« Reactie #365 Gepost op: februari 17, 2006, 13:45:40 pm »
Ondanks alle vragen die ik wel begrijp, wil ik wel vragen dit topic niet op de persoon te gaan spelen, anders ontstaat er al snel weer een ruzie achtige toon. Ik vindt het ook wel knap als je hier toch voor je mening durft uit te komen ondanks al die negatieve verrhalen hier

jeske5

• Gast
« Reactie #366 Gepost op: februari 17, 2006, 13:48:01 pm »
daar ben ik het mee eens Ingmar, maar van de andere kant...als je dat dan doet, moet je ook wel met goede argumenten komen en gewoon open (durven) zijn. anders heeft het ook zo weinig zin om hier te komen zeggen dat Dennis wel goed is...

Ampuria

• Gast
« Reactie #367 Gepost op: februari 17, 2006, 13:50:29 pm »
Tja, als je daar geen antwoord op wilt geven, dan zou het ook nog kunnen dat jij ook een persoon bent die geen relatie met hem hebt en wel een uitgesproken mening heeft! :CENS  

Ik zie het nut hier niet van in, maar zoals ik jullie op je woord geloof , wie hem wel of niet kent, kan je aannemen dat ik de waarheid spreek.

Ik begrijp overigens ook niet waarom jij op geen enkele vraag antwoord geeft. En ja, ik ken Dennis wel.
Op geen enkele vraag? ik doe mn best.

Ik blijf bij mijn standpunt, dat ik een heleboel negatief mee/napraten lees,terwijl er echt ook een heleboel mensen zijn die wel tevreden zijn over hun vogel, bij Dennis vandaan.

jeske5

• Gast
« Reactie #368 Gepost op: februari 17, 2006, 13:52:03 pm »
er is ook niemand die dat ontkent...natuurlijk zijn er mensen wel tevreden en verkoopt hij ook goede vogels...maar weegt dat op tegen de zieke en wildvangels vogels die hij ook verkoopt..
Maarre...wat is jouw relatie tot Dennis?

qliqi

• Gast
« Reactie #369 Gepost op: februari 17, 2006, 13:52:29 pm »
ben best benieuwd of je gezien de aantallen zieke vogels die in de afgelopen maanden weer bij Dennis en Rentenaar vandaan zijn gekomen zelf met een gerust hart een jonge vogel bij Dennis zou gaan kopen? Of ben jij zo iemand die de 'verhalen' niet serieus neemt?

Robbie (zoon Dennis sr. die geen dennis heet) heeft me eens rondgeleid in Den Ilp. Was door een gezamelijke vriend met hem in contact gekomen en hij nam me mee naar de zaak van zn pa. Wist toen nog nix van Dennis papegaaien of van zieke vogels ed. (had mn vogel elders gekocht).

Al lopende door de zaak vertelde hij me hoeveel problemen met die nare ziekte ze hadden gehad in het verleden. Wat een geld het had gekost om alles te laten ontsmetten en wat hun beleid was tav zieke vogels. Ik vroeg hem toen hoe lang geleden dat was, die zieke vogels..... Het was toen nog niet zo lang geleden helemaal ontruimd maar daarvan was niets te zien gezien het enorme aanbod dat er op dat moment aanwezig was. (ja we kunnen ze toch moeilijk allemaal afmaken zei ie nog.......... Mensen konden de zieke vogel toch omruilen?) Zelf had ie zowel bij vader

Ingmar

• Gast
« Reactie #370 Gepost op: februari 17, 2006, 13:53:53 pm »
Citaat
Ik ken hem al jaren, en heb nooit problemen gehad, met miji vele blije en tevreden vogelliefhebbers.

Ik denk dat we ditr als relatie moeten zien, als antwoord op jullie vraag, laten we ver gaan op de inhoud

Ampuria

• Gast
« Reactie #371 Gepost op: februari 17, 2006, 13:55:40 pm »
Ondanks alle vragen die ik wel begrijp, wil ik wel vragen dit topic niet op de persoon te gaan spelen, anders ontstaat er al snel weer een ruzie achtige toon. Ik vindt het ook wel knap als je hier toch voor je mening durft uit te komen ondanks al die negatieve verrhalen hier

Ik ben echt niet uit op ruzie hoor!
Kom alleen voor mijn mening uit, en die is blijkbaar anders dan sommige andere.
Ik vind ook dat je pas een mening over wie dan ook kan vormen als je er zelf  ervaring mee hebt.
En die respecteer ik dan ook.

Ingmar

• Gast
« Reactie #372 Gepost op: februari 17, 2006, 13:57:36 pm »
Ik ben echt niet uit op ruzie hoor!
Kom alleen voor mijn mening uit, en die is blijkbaar anders dan sommige andere.
Ik vind ook dat je pas een mening over wie dan ook kan vormen als je er zelf  ervaring mee hebt.
En die respecteer ik dan ook.

ben ik ook niet bang voor hoor, maar ik dacht meld het toch maar even anders wordt het zo op de persoon gespeeld en verdwijnt de inhoud naar achteren en dat zou jammer zijn. want dit soort discussies kunnen heel nuttig zijn.

jeske5

• Gast
« Reactie #373 Gepost op: februari 17, 2006, 14:04:31 pm »
ik vind dit soort discussies dus totaal niet nuttig.
sorry hoor, maar zoals ik het zie komt er hier iemand verkondigen dat Dennis wel goede vogels verkoopt. Verder wordt er echt niks zinnigs gezegd, alle vragen die gesteld worden, worden genegeerd....en op dit verhaal zou je dan wel af moeten gaan? waar hebben we het dan in godsnaam over? ja, ook Dennis verkoopt gezonde vogels. maar het is een beetje vergelijkbaar met russisch roulette. het kan heel goed aflopen, maat als het dan fout gaat.... :cry:
Zie niet in waarom ik of iemand anders die geen persoonlijke ervaring heeft met Dennis, geen mening zou mogen hebben. of waarom die dan niet gerespecteerd hoeft te worden.

qliqi

• Gast
« Reactie #374 Gepost op: februari 17, 2006, 14:09:24 pm »
wanneer zelfs zijn zoon toegeeft dat er geen enkele garantie is dat er geen zieke vogel tussenzit...... Ze dat risico dus heden ten dage NOG STEEDS lopen zal ik iedereen AFRADEN hier een vogel te kopen. Het testen v