Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108363 keer)

qliqi

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #375 Gepost op: februari 17, 2006, 14:10:28 pm »
ben best benieuwd of je gezien de aantallen zieke vogels die in de afgelopen maanden weer bij Dennis en Rentenaar vandaan zijn gekomen zelf met een gerust hart een jonge vogel bij Dennis zou gaan kopen?

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #376 Gepost op: februari 17, 2006, 14:24:47 pm »
Ik vind dit soort discussies dus ook niet zinvol.
Mensen die goede ervaringen hebben met dennis, zijn naar mijn mening mensen die geluk gehad hebben en 1 van de weinige gezonde vogels er vandaan hebben.

Op elk goed vogelforum zijn er veel ellendige verhalen over ervaringen met dennis.
In bijna alle verhalen is er een vogel overleden. Hoe pijnlijk is dat.
Daarbij lees je ook vaak dat mensen in zo'n situatie hun vogel kwijt zijn en dennis geeft geen gehoor. Weg vogel, weg geld.

Bekijk alleen hier al eens het topic over dennis, de rillingen zullen over je rug lopen.
En dat zijn verhalen die ik wel serieus neem en me er van weerhoud om daar helemaal niks te gaan halen, nog geen vogelspeeltje.

Dat hij het WNF steunt....geweldig.... ::) naar de buitenwereld toe.

Vind je het dan heel erg dat ik geen ervaring met zo iemand wil???????

Als ik een gaai wil, zoek ik een kweker met een hart voor vogels, niet voor geld.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #377 Gepost op: februari 17, 2006, 14:46:58 pm »
Ik weet niet hoor, maar precies hetzelfde item waar het nu over gaat hebben we al eerder gehad. Het gaat dus over dat je Dennis persoonlijk moet kennen om over hem te oordelen. Nou dat vind ik dus de grootste flauwekul... Ik ga toch zeker niet naar Dennis toe zeg.... Of denk je dat al die verhalen uit de duim gezogen zijn? En dan zijn reactie erop... Neem me niet kwalijk, maar daar wil ik niks mee te maken hebben en ik vind het ook onzin dat ik geen mening mag hebben over iemands gedrag (keer op keer) zonder dat ik hem ken! :(

Nanda

• Gast
« Reactie #378 Gepost op: februari 17, 2006, 15:52:19 pm »
Zelf heb ik 1x per mail en 1x telefonisch contact met "Dennis"gehad.
Ik was op zoek naar een bonte boertje....en ik wist niet beter....

Maar door het mailtje en het gesprekje via de telefoon ben ik finaal afgenapt.
Ik willde wat informatie en weten wat hij aan BB-tjes had zitten.
Hij was per mail kortaf: geen aanhef, geen groet, enkel 1 zinnetje: ik heb .......
Per telefoon kreeg ik het antwoord: je moet maar komen.

Nou, de manier waarop het ging......laat maar. Of je bent met hart en ziel bezig met je levende have en neemt de tijd om iets te vertellen, op zijn minst iemand vriendelijk te woord te staan......of je bent een boerepummel die geen vogels ziet maar euri's.

Achteraf ben ik blij (na alle verhalen die de ronde doen) dat ik naar mijn intuitie heb geluisterd.....

Natuurlijk weet ik ook wel dat er heus wel gezonde vogels verkocht worden, maar de manier waarop de zaken afgehandeld worden als er wel een zieke vogel verkocht is, verdiend in mijn ogen geen schoonheidsprijs. ( en ja....dit is van horen zeggen).

En wat de waarheid over Dennis ook mag zijn, mijn mening is: Waar rook is, is vuur. En wat Dennis betreft: daar rookt het mij toch net iets teveel. ;)

charon

• Gast
« Reactie #379 Gepost op: februari 18, 2006, 21:29:18 pm »
Ik vind idd dat ieder zijn eigen mening mag hebben
Ampuria jij dus ook ,maar zeg niet dat je nooit gewaarschuwd bent!
De mensen hier op het forum geven hun mening, dat deze vaak negatief is zal wel aan de heer dennis zelf te wijten zijn .
Ik persoonlijk heb ook geen ervaringen wat betreft het kopen van een zieke gaai en die wil ik zeer zeker ook niet .

charon

• Gast
win een papegaai
« Reactie #380 Gepost op: maart 30, 2006, 16:43:38 pm »
Die knakker uit den haag ,ja van de veelbesproken dierenwinkel in den haag heeft weer wat nieuw bedacht
als je de leeftijd van dennis de tv ara goed raad win je een papegaai met kooi.
Hoe achtelijk gaat het worden?
een dier als hoofdprijs?
Toch wel weer duidelijk dat het voor sommige mensen gewoon maar dingen zijn  :angry:

Cosch

• Gast
Re: win een papegaai
« Reactie #381 Gepost op: maart 30, 2006, 16:44:21 pm »
Nou ja zeg!!!!!!!
Hij weet het wel te verzinnen zeg!  :angry:

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #382 Gepost op: maart 30, 2006, 16:50:35 pm »
Kan asjeblieft iemand de doodstraf terug invoeren...
je lees hier nogal wat de laatste dagen, van honden, katten, koeien...
 :angry:

TWEETY

• Gast
« Reactie #383 Gepost op: maart 30, 2006, 16:55:12 pm »
mensdom :cry: :cry:

san

Wickingh

• Gast
« Reactie #384 Gepost op: maart 30, 2006, 17:14:19 pm »
Het gaat hier niet om mijn relatie tot Dennis, het ging mij over de personen die geen raltie tot hem hebben, en er toch een uitgesproken mening over hebben, vreemd...

Vreemd dat de zogenaamde verdeigers van ""de heer"" Dennis Jansen alleen maar even komen om hun liefde voor de man te uiten en vervolgens nooit meer worden gezien.

Ook wil ik nog even kwijt , dat ik geen relatie heb of heb gehad met oa Hitler,Stalin, Sadam Hoessein, Charles Taylor,Mussolini,Idi Amin en nog meer van dit soort fraaie types,...........maar ook daar heb ik wel een mening over, net zoals waarschijnlijk de mysterieuse Ampuria,

mvg Frank

Tommy

• Gast
« Reactie #385 Gepost op: maart 30, 2006, 20:27:33 pm »
 :thumsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #386 Gepost op: maart 31, 2006, 16:01:21 pm »
 :)

Het schijnt dat Dennis het internet aan het afspeuren is naar negatieve informatie over zijn bedrijf. En die sites gaat hij waarschuwen dat de negatieve publicaties eraf moet!
 :CENS Misschien dat het dan toch helpt, om iedereen zo te waarschuwen!  :)

Wickingh

• Gast
« Reactie #387 Gepost op: maart 31, 2006, 16:15:53 pm »
:)

Het schijnt dat Dennis het internet aan het afspeuren is naar negatieve informatie over zijn bedrijf. En die sites gaat hij waarschuwen dat de negatieve publicaties eraf moet!
 :CENS Misschien dat het dan toch helpt, om iedereen zo te waarschuwen!  :)

Hai Corina,

dat is mooi dan kan ik hem rechtstreeks toespreken,

mvg Frank

Wickingh

• Gast
« Reactie #388 Gepost op: maart 31, 2006, 16:23:36 pm »
Dennis Jansen (Let op het ontbreken van geachte of beste),

ik zie je als een oplichter en een grote boef.
Mensen lokken onder valse voorwenselen en vervolgens toch een dure vogel in de maag splitsen.
Op zich is dat laakbaar , maar zeker niet het ergste wat je flikt.

Vele malen erger is het leed wat je mensen aandoet.
Je maakt er nl. een gewoonte van om zieke vogels aan mensen mee te geven en zodra de vogel doodgaat niet op de juiste manier je zaakjes oplost.
Ook valt het verkopen van wildvang als zijnde handtamme vogels zeer af te keuren , in dit kader wil ik graag de term OPLICHTING gebruiken.
Hoeveel mensen ga je nog bedonderen? Of word je ooit weer een nette handelaar?
Zorg dat je je zaakjes weer in orde krijgt en brengt dan zal je van mij geen commentaar meer krijgen, maar tot die tijd blijf ik er op hameren dat je NOOIT een papegaai bij je moet kopen.

Om in jouw termen te blijven 'koop nooit in de handel , maar altijd particulier' ,

m niet zo vriendelijke g Frank

charon

• Gast
« Reactie #389 Gepost op: maart 31, 2006, 16:48:05 pm »
nou dat is grappig  ;D
Dennis kan zeggen wat hij wil.
parkieten-land is niet verantwoordelijk voor mijn uitspraken!
en ik laat me mijn mond niet snoeren!
Ik woon in Nederland! :thumsup:
er bestaat zo'n leuk wetsartikel: vrijheid van meningsuiting.  :thumsup: