Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108738 keer)

roodrunner

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #90 Gepost op: januari 28, 2005, 13:25:15 pm »
klasse loes geef gelijk de webside op dan kunnen ze zien waar het over gaat ook de klachten over dennis kunnen hier heen ga zo door

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #91 Gepost op: januari 28, 2005, 14:01:35 pm »
Maar kun je ook klagen als je zelf niet echt een gaai hebt die doodgegaan is of ziek was?

ƒ®@N$j€

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: januari 28, 2005, 14:50:38 pm »
Ik heb ook gebeld! Schooiers!!!

roodrunner

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: januari 28, 2005, 15:23:41 pm »
jazeker iedereen kan bellen dit doen ze ook met honden komen ze ook brengen dat zijn dus de broodfokkers je seg gewoon dat je een side gezien heb en noem de side en dan vraag je of ze er wat aan willen doen oe gaan kijken dat je er niet mee eens ben en dat dit niet zou mogen zeg dat iemand die nog nooit gepapt heb dat die beestjes allemaal gevaar lopen wees niet bang ze vreten je niet op gewoon vertellen over de side

Flakkee

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: januari 28, 2005, 15:28:58 pm »
Roodrunner, wel eens van leestekens gehoord?  ;D

Ik heb trouwens Dennis nog gebeld naar aanleiding van zijn advertentie op marktplaast waarin hij je het hoogste bod geeft voor papegaaien.

Ik heb niet het vermoeden dat die voor de kweek ingezet worden. Hij wil alleen handtamme vogels.

Waarom heb je handtamme vogels nodig voor de kweek ???

roodrunner

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: januari 28, 2005, 15:43:43 pm »
hoi ja ik heb van leestekens gehoord.maar dat vindt ik zoeengedoe daar begin ik niet meer aan.dus hij wil alleen handtamme vogels dan gaan ze weer na 8 dagen op een kalmering,s middel weer in de handel maar niet in den haag of amsterdam maar waarschijnlijk inbraband waar hij ook onder een andere naam werkt punt 8)

Ingmar

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: januari 28, 2005, 16:00:18 pm »
Ik had bij budgetbird een bericht in hun mail achtergelaten, ik vroeg ze te stoppen met deze schandelijke praktijken, dit kreeg ik terug als antwoord.

maar hoe moet ik dan de vogels verkopen als dat al niet meer met marktplaats
mag

budgetbird

Als we nu allemaal ook op hun site via het contact formulier gaan werken en bestoken, zullen ze niet leuk vinden.

roodrunner

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: januari 28, 2005, 17:02:07 pm »
hallo ingmar ik had viavia en marktplaats een ver zoek gedaan of ze beter naar de advertentie,s wilde kijken hebben meschien geluisterd.in braband staan ze ook onder de naam rijo en plazier dierenzaak

ƒ®@N$j€

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: januari 29, 2005, 09:59:23 am »
Ik had bij budgetbird een bericht in hun mail achtergelaten, ik vroeg ze te stoppen met deze schandelijke praktijken, dit kreeg ik terug als antwoord.

maar hoe moet ik dan de vogels verkopen als dat al niet meer met marktplaats
mag
budgetbird

Als we nu allemaal ook op hun site via het contact formulier gaan werken en bestoken, zullen ze niet leuk vinden.

Ik heb ook gereageerd ja! Ik zei, mensen gaan zo heel makkelijk tot een impulsaankoop over en binnen de kortste keer zitten die vogels allemaal in de papegaaienopvang! Hun reactie was....

maar we willen onze gekweekte vogels toch kwijt !
kan ze moeilijk laten vliegen.

Toen heb ik gevraagd, ligt jullie hart bij de vogels of in jullie portomonee?

Daar hebben niet meer op gereageerd!

roodrunner

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: januari 29, 2005, 11:51:42 am »
ik heb bij de grijze pino els gevraagd of ze een of twee dagen mee wilt lopen na haar bericht .ook op deze side nodig ik iemand uit die een of twee dagen met me mee wilt draaien.om te zien wat ik doe en hoe we te werk gaan volgende week staat er een inspectie op mijn lijst noem geen namen waar.wie wil er mee optijdt doorgeven want er moet een pasje gemaakt worden.roodrunner ???

Riboet

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: januari 29, 2005, 14:19:43 pm »
Ben erg nieuwsgierig wat je bedoelt met 'meelopen' dus je hebt PB.

Groeten,

Barbara

muciko

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: januari 30, 2005, 21:35:29 pm »
mensen ik wou ook even kwijt dat denis een grote oplichter is en zijn zijn is een nog grotere oplichter. ik had op het net gelezen jonge congo roodstaartjes voor 299. dus ik kom daar zie ik een grijze roodstaart. dus ik vragen van hoeveel het kost , hij zegt 500 euro, want die is tam en praat. ik vroeg hem of ze ook eentje hebben van 299, wantt dat had ik op het net gelezen, nou hij liet mij een papegaai zien. Niet te geloven die papegaai schreeuwde bijna zijn longen der uit. ahhaha echt niet te geloven. en als je hem vragen stelt geeft ie van die domme korte antwoorden. die gast is echt een oplicter en al zijn papegaaien zijn stoned. hij heeft ze laten blowen hahaha. ik kan er alleen maar op lachen zo zielig is het voor die papegaaien.  die gast heeft geen hart , echt niet

Sandra

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: januari 30, 2005, 22:28:22 pm »
" en als je hem vragen stelt geeft ie van die domme korte antwoorden."

Dat ken ik ergens van. :-\

Ik vind die actie`s trouwens wel heel goed dat mailen naar ze gewoon bewaren misschien kunnen we dat later nog als bewijs gebruiken

marianne

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: januari 31, 2005, 20:42:30 pm »
ik weet iet of het waar is mar Rentenaar met zijn hele grote webpagina met tig linken erop schijnt familie te zijn of onder een dakje te spelen met hem.

pas daar dus ook op

marianne.

marianne

• Gast
« Reactie #104 Gepost op: januari 31, 2005, 20:45:02 pm »
willen jullie trouwens een door mij van een andere site afgehaald bericht waarvan ik de autheur heb weggehaald lezen die er een zieke vogel kocht en toen verhaal ging halen, je weet niet wat je hoort .....
MARIANNE