Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108361 keer)

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #60 Gepost op: januari 26, 2005, 20:25:41 pm »
Sorry hoor, Roadrunner, ik begrijp er momenteel geen hout meer van van wat je schrijft. Bedoel je nou te zeggen dat dit forum, deze website nu ineens niet leuk meer is.

Groeten

Barbara

idd, van de huidige 816 topic gaat er slechts 1 over die crimineel ( :-X)

Sandra

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: januari 26, 2005, 22:58:31 pm »
Nou goed het ging mij er alleen even om dat jullie weten dat hij ook onder de naam butgedbird verkoopt, laten we er onderling geen ruzie over maken en ons samen sterk maken deze dit soort onkruid

roodrunner

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: januari 27, 2005, 09:26:28 am »
wat ik bedoel te zeggen we zijn met de papagaaien handel bezif dank zij deze verhalen waar ik de a.id op gewezen heb gaan ze er nu wel wat aan doen wanyt er waren te weinig klachten en de mensen durfde niet terug omdat dennis je dan wel onpraat volgende week is de eerst inspectie kan ik wel melden je kan dat volgen op www dierenbeschermind.nl. maar wat ik wil zeggen ik vindt dit een hele goede side maar we hadden het nu nog alleen maar over dennis daar kunnen we over praten open daar een topic over met lkachten en vragen dat sluis ik door naar de a.i.d en ook op andere side,s hebben ze het er over gehad ook dat is naar de a.i.d dank zij deze verhalen gaan ze dus wat doen maar ik bedoel laten we ook weer eens wat anders te horen krijgen hoe het is met iemands gaai b.v of grappige verhalen dat kan toch ik zeg niet dat er niet gepraat mag worden over dennis maar de laatste dagen hadden we het alleen maar daarover dat bedoel ik en deze side en parkieten forrum nee ik vindt het een gave mooije side dus begrijp me niet verkeerd aub :'(

ƒ®@N$j€

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: januari 27, 2005, 09:34:18 am »
Nou... Roodrunner, dan zou ik zeker lekker alle topics gaan aanklikken want er zijn genoeg gezellige topics!!!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #64 Gepost op: januari 27, 2005, 09:51:31 am »
Inderdaad!! Kijk maar eens in Fotoparadijs en Mijn Lieverd, daar vind je leuke en mooie verhalen over onze vogeltjes...  :)

roodrunner

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: januari 27, 2005, 11:55:21 am »
helaas jammer maar ik denk dat jullie me niet begrijpen en ik lees ook de andere side,s hoor met plezier  oke zal niets meer zeggen :-X verlopig.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #66 Gepost op: januari 27, 2005, 11:58:29 am »
Wij gaan jou de mond niet snoeren hoor Jeanet!!! (zou dat lukken trouwens??) zou het niet willen...  :D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #67 Gepost op: januari 27, 2005, 14:37:16 pm »
Weer iets nieuws van Dennis, staat op Marktplaats....

Gezocht: Papegaaien,ara,s&kaketoe,s tegen het hoogste bod
Prijs: T.e.a.b.
Beschrijving: Beste verkoper

wij zoeken zoals iedere jaar diverse soorten vogels voor op ons vogelpark en papegaaien kwekerij die partuculier worden verkocht !!!!!!!

deze vogels zijn minimaal 1 jaar oud en de reden van verkoop maakt voor ons niet uit(schreeuwen,bijten,plukken,allergie etc)

na een check en sexen van onze dierenarts komen deze vogels in onze grote gezelschaps voillere,s(deze is te volgen met onze live web cam)

wij kunnen u het hoogste bod geven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mail een foto en wij bieden direct of bel voor meer info

het beste is dit soort vogels niet meer partuculier te verkopen maar met soort genoten te plaatsen,de baby,s die wij hier weer van kweken in de toekomst kunnen dan weer als jong bij een nieuwe eigenaar opgroeien
dit is voor de vogels,koper,verkoper het beste natuurlijk !!!!!!!!!!!

bijna 80% van onze voillere,s is buiten en midden in het natuurgebied het twiske waar volop alle soorten inheemse vogels zitten.

dus geef u vogel het beste !!!!!!!!!!!!!!!!
en laat ons het even weten.

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 27-01-2005, 12:11
Gezien: 92 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: dennis papegaaien kwekerij (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)  
Telefoonnummer: 070-3463430*020-6657658
Regio: Noord-Holland

roodrunner

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: januari 27, 2005, 16:04:01 pm »
hallo loes ja ik kan mijn mond niet houden maar toen ik dit las heb ik een mail.gestuurd naar de a.i.d en die keken raar op ook heb ik foto,s gezien en een film hoe het er daar aan toe gaat allereerst moet ik dennis dagen dat heb ik gedaan voor het gerecht halen noemen ze dat het proces is al opgemaakt en ik heb een advokaat van de a.i.d even adem halen.ik heb dennis onder een andere naam die ik kreeg van de a.i.d een mail gestuurd dat ik hem gaat laten rechten klink moeilijk maar komt hier op neer dat we hem voor het gerecht gaan slepen kruis allen de vingers dat we in iedergeval wat winnen. is dat zo dan ja kunnen we de andere ook aanpakken want dan gaan we aanvallen op het punt waar dennis is opgepakt hehe  . het zal voorkomen in den haag jullie horen wanneer alleen best eng maar ik doe het ik heb intussen vernomen dat de klachten ineens binnenkome bij mijn baas hoe zal dat komen?ook grijze pino heeft veel klachten maar meer side,s dus daar staan we sterk in .aangezien ik vandaag jet internet afzoek ben ik al heel wat vreemde dingen tegen gekomen wat via een omweg te maken heb met dennis die is nog gladder als een aal ook probereb we hart van nederland zover te krijgen dat doen de hoge heren hoor en nog meer programma,s op de t.vieder moet weten dat hier wel enige tijd tussen zit want de advokaat moet zich voorberijden de klachten worden nagekeken of ze gegrond zijn jaja maar zo werkt het wel nu gaan we op zoek naar een goede vogeldierenarts die goed op de hoogte is er wordt gepraat over de heer hooimeyer uit meppel maar ik weet nog niet wie ze nemen wel weet ik dat hij ook tegen vogelhandel is en al dat soort dingen meer.zo zie je ik heb mijn handen vol maar het mag van mij sneller de a.i.d gaat wel sneller ingrijpen nu mede dankzij alle verhalen van ons en andere sid,s dat moet ieder een beetje moed geven hou vertrouwen ze doen hun best alleen ik moet even leren me te beheersen want als ik hem ziet dan ben ik in staat om hem een dreun te verkopen maar dat mag niet oke ik ga weer verder kijken p.s wat is dat over die kakatoe dribbel of zo en die foto,s met die vieze kooi en voerbak  ??? oja tussen door ik reken op jullie snavelgroet van roodrunner

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #69 Gepost op: januari 27, 2005, 16:21:56 pm »
Haha, even ademhalen tussendoor!! Dat moet je idd wel blijven doen hoor!!
Ik volg dit met spanning, dat begrijp je wel!!
Welke kaketoe Dribbel heb je het over??

roodrunner

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: januari 27, 2005, 16:24:57 pm »
heb het al gevonden stond bij rare advertenties dat de vogel wegmoest en dan wilde ze weer ruilen dat bedoel ik staan die kwallen er nog op

roodrunner

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: januari 27, 2005, 16:48:31 pm »
jjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaa dennis heb gereageerd en hoe ik ben letterlijk van mijn stoel gescholden hebbes hij heeft me 3 mails gestuurd hahahaha mooi ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: januari 27, 2005, 16:50:52 pm »
Wat goed! Lok hem maar lekker uit zijn tent. Aanpakken.

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #73 Gepost op: januari 27, 2005, 16:51:50 pm »
Hihi, moet echt lachen om jou...... ;D

Cosch

• Gast