Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108798 keer)

Joyce

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #120 Gepost op: februari 13, 2005, 17:46:08 pm »

amacera de pera

• Gast
« Reactie #121 Gepost op: februari 14, 2005, 19:33:07 pm »
er komt een griep golf aan volgens de t.v ,kunnen die niet benutten er zal wel veel bij gekotst worden als we dat nu bij dennis doen weet hij meteen dat wij hem uit kotsen

roodrunner

• Gast
« Reactie #122 Gepost op: februari 14, 2005, 19:55:38 pm »
als je bij dennis verhaal gaat halen over de vogel en hij haalt de politie erbij moet je niet weggaan maar met de politie mee gaan dan moet je vertellen wat er gebeurd is en dat hij je bedreigd heef je moet de rollen omdraaien en dat komt allemaal in het proces en dan kan hij aangepakt wordemn niet weglopen laat het op een proces aan komen en ja ik ben er weer roodrunner :thumbsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #123 Gepost op: februari 14, 2005, 20:01:27 pm »
Hoera! :thumbsup: Gaat het weer goed met je?  :-*

roodrunner

• Gast
« Reactie #124 Gepost op: februari 14, 2005, 20:31:51 pm »
ja ik moet nog wel aan mijn borst geopereerd worden maar het is goedaardig gelukkig :thumbsup:

henkenlinda

• Gast
« Reactie #125 Gepost op: april 10, 2005, 20:29:24 pm »
Hoi ik snap de link niet, dennis staat er gewoon tussen en als je eerop klikt kom je op zijn site
gr. Linda

Wickingh

• Gast
« Reactie #126 Gepost op: april 13, 2005, 22:33:38 pm »
Hallo,

en dan krijg ik vandaag een mailtje:

Ik heb bij verschillende kwekers geinformeerd naar een baby grijze roodstaart en die kosten allemaal ongeveer 450,= euro.
Ik heb Dennis gebeld en die heeft al een baby van 8 weken oud voor maar 200,= euro, zijn jullie niet gewoon een beetje jaloers omdat jullie het niet zo goedkoop willen doen.Ik heb niet zoveel geld en het is wel een erg groot verschil, kan u mij uitleggen waarom ik hem niet bij Dennis moet kopen?etc.

Daar gaan we weer dan he ,een hele pagina volgetypt waarom ze geen zaken moet doen met Dennis, met de vermelding erbij kom maar eens op het forum kijken, naar de reacties van zijn voormalige klanten,

mvg Frank

senna

• Gast
« Reactie #127 Gepost op: april 13, 2005, 22:40:51 pm »
Hoi Frank,

Niet de moet opgeven. Alleen op deze manier kunnen we er voor zorgen dat steeds meer mensen na gaan denken bij hun aanschaf. Er zijn kwekers genoeg. Keuze genoeg, maar dat moeten ze eerst even beseffen.

Je doet het goed,

gr corina

rmb

• Gast
« Reactie #128 Gepost op: april 13, 2005, 23:25:41 pm »
Frank,
Zo lang D. zijn gelijke niet gevonden heeft op juridisch gebied, heb ik geen illusies dat ie zomaar stopt............ het zijn natuurlijk broodfokkers, waarbij het welzijn niet belangirjk is................

Cheetah

• Gast
« Reactie #129 Gepost op: april 14, 2005, 23:51:00 pm »
Gewoon niks kopen daar.
Je word met alles keihard genaaid. Is het niet een zieke vogel, dan is het wel dat je teveel geld betaald heb voor de vogel of iets anders.

rmb

• Gast
« Reactie #130 Gepost op: april 15, 2005, 07:48:44 am »
Hallo,

Daar gaan we weer dan he ,een hele pagina volgetypt waarom ze geen zaken moet doen met Dennis, met de vermelding erbij kom maar eens op het forum kijken, naar de reacties van zijn voormalige klanten,

mvg Frank
BTW misschien is het handiger om die tekst gewoon op te slaan en als antwoord op vraagstellingen direct te knippen en te plakken.
Scheelt 15 minuten tikken, en men kan de informatie tot zich nemen.

Zolang er mensen beginnen met het houden van kromsnavels en in hun onwetendheid bij firma's als D. aankloppen is het geen halt toegeroepen helaas.
En is er dus behoefte aan mensen die het belang van de vogels hoog heeft staan en bereidt is daar wat voor te doen.

Dus doorgaan, vooral doorgaan. :thumbsup:

Ingmar

• Gast
« Reactie #131 Gepost op: april 15, 2005, 10:32:24 am »
Jaloers wij, omdat we niet zo goedkoop zijn.  ;D

Nou ik weet niet wat goedkoper is een vogel van 450 of ewen vogel van 200 met een dierenarts rekening van nogeens 1000 erbij. :CENS

Nee, Dennis moet gewoon aangepakt worden en snel, gelukkig hebben wij al veel verhalen over hem verzameld. Zelf heeft hij nog nooit het lef grehad om te reageren, ondanks verschillende verzoekjes om zich hier maar eens aan te melden en in discussie te gaan.

Ik denk dat zijn papegaaien beter kunnen praten als hij zelf. :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #132 Gepost op: april 15, 2005, 10:57:45 am »
Nou, zijn verkooppraatjes schijnen anders wel glad en goed te zijn.. helaas! :(

rmb

• Gast
« Reactie #133 Gepost op: april 15, 2005, 12:25:42 pm »

Ik denk dat zijn papegaaien beter kunnen praten als hij zelf. :)
Sja,
met zo'n dekkende garantie moet dat toch geen probleem zijn ....lijkt mij

baco

• Gast
« Reactie #134 Gepost op: april 16, 2005, 10:34:19 am »
ik heb gisteren mijn papegaaien kooi besteld nu wilde ik deze week baby papegaaien gaan kopen liefst grijze roodstaarten weten jullie een goede kwekerij ik heb zelf al bij dennis kwekerij gekeken zijn site maar hoor ook weer slechte verhalen van weten jullie sites en kwekerijen die en goed en betrouwbaar zijn??hoe is jullie ervaring hiermee?????
groetjes

claudia