ja maar je heb zelf denk ik ook gezien dat Dennis, een soort van papiertje afgeeft, waar je gewoon intrap.
en weet je wanneer je het niet vertrouwd is of.... of je had op tijd informatie voordat je een vogel aan schafte, of je ben niet bezig met met internet.
die mensen zijn er, en BTW, tot schaamtes toe.. ik dacht destijds dat mijn Roodbuik niet door zou gaan, ben ik naar 4 Animals geweest!!!! die verkochten Hypoxanta Pyrrhura's alszijnde roodbuiken (kuikens zijn nooit op kleur), gelukkig was ik net op tijd bij George thuis geweest, en heeft mij foto's laten zien van echt Roodbuiken (Pyrrhura Perlata Perlata) )(Rhodogaster) ik weer terug, want die week ervoor was het nog een kuiken, en kon ik die toch nog niet meenemen.
toen zei ik ook van, hé, maar dit is geen echte Roodbuik (Rhodogaster) nee, zegt ie kerel, dat brengt voor ons niet genoeg op, ze kweken niet zo makkelijk, zegt schoonmammie... maar ze hebben een rode buik!!! dus mag ik ze ze roodbuiken noemen

geef niet, maar als ik bij een hobbykweker +- € 100,= betaal voor een Hypo en bij hun € 200,- , en dus voor een echte Roodbuik € 200.= prijs voor echte Roodbuik.

moet je nu is voor de gein gaan kijken op MP, stikt van de rijswijk ads, ik wilde nog reageren, maar laat maar.