Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108338 keer)

Chica1984

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #270 Gepost op: juni 10, 2005, 19:38:39 pm »
Dan kan ik maar 1 ding zeggen: niks. Vind het vreselijk dat iemand zo proffessioneel over kan komen en zo een dierenbeul blijkt. Ik ben maar een parkieten gek, dus ook niet zo gek dat ik niks weet van die vent. maar ik hoop dat mensen die hier de verhalen lezen het ook in acht nemen en die man boycotten. Beplak zijn winkels met stickers ofzo met daarop een leus: Koop niet hier, is geen dierenmanier

Lakey

• Gast
« Reactie #271 Gepost op: juni 10, 2005, 22:46:04 pm »
Ik moet zeggen dat ik niet alle 13 pagina's gelezen heb en misschien een berichtje plaats wat al eerder voorgesteld is maar toch maar een voorstel:

Is het niet mogelijk een lijstje samen te stellen met namen van handelaren / verkopers waar anderen slechte ervaringen mee hebben gehad?
Daarmee kunnen toekomstige kopers misschien hun voordeel mee doen.....

Het blijft natuurlijk altijd link omdat iedereen die ook maar enigzins een slechte ervaring gehad heeft een handelaar "zwart" kan maken, maar verhalen als Dennis en zijn consorten zijn natuurlijk ook niet mis.

shiggy

• Gast
« Reactie #272 Gepost op: juni 13, 2005, 14:45:13 pm »

amai zeg ik snap niet dat er zo'n mensen bestaan die zo om gaan met vogels ,het liefst wil ik hem ook zo'n behandeling geven >:D dan weet hij wat het is en hoe de vogels zich voelen >:( toen ik de verhalen aan het lezen was zat ik met tranen in mijn ogen :'(
ik ben ook op zoek naar een andere papegaai ,maar nu ik dit gelezen heb wacht ik toch nog even

groetjes shiggy

Nanda

• Gast
« Reactie #273 Gepost op: juni 13, 2005, 14:59:33 pm »
Hoi,
Je hoeft niet te wachten hoor met een gaai te kopen, als je maar niet naar Dennis en zijn familie gaat ;)

shiggy

• Gast
« Reactie #274 Gepost op: juni 13, 2005, 15:17:21 pm »
ik weet het ,ik zou graag een jong papegaai hebben die ik zelf nog verder groot kan brengen en hem of haar dingen kan leren ;) en nu ben ik nog aan het zoeken waar ik er zo'n een kan kopen  :thumbsup:

Ronald

• Gast
« Reactie #275 Gepost op: juni 13, 2005, 17:35:01 pm »
Zoek een goede kweker. Geen BROODkweker maar 1 die er veel liefde en tijd in steekt!

Ronald.

(PS: ze hebben met verteld dat er hier op het forum ook een aantal zitten.)

marry

• Gast
« Reactie #276 Gepost op: augustus 05, 2005, 14:28:07 pm »
ja dat soort verhalen van dat hij zijn woorden niet nakomt hoorde ik ook. ik ga dan toch maar op zoek naar een goede kweker. ik wil graag een grijsroodstaartje. het is al jarenlang een wens van me en nu mijn kids groter zijn heb ik er alle tijd voor. maar ik zoek eerst een heleboel informatie zodat ik weet waar ik aan begin. alvast bedankt voor de goede raad. gr marry   

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #277 Gepost op: augustus 05, 2005, 14:32:05 pm »
Graag gedaan Marry, en hier op het forum is genoeg te vinden over de Grijze Roodstaart
Veel succes  :-*

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #278 Gepost op: augustus 05, 2005, 14:56:53 pm »
En er zitten ook kwekers met grijze roodstaartjongen..  ;)

marry

• Gast
« Reactie #279 Gepost op: augustus 05, 2005, 16:14:57 pm »
ik heb met verbazing die 28 pagina`s gelezen.geen haar op mijn hoofd die erover nadenkt om daar ooit wat te gaan kopen.die vent moeten ze kielhaken.mijn medeleven aan iedereen die zo belazerstraald zijn door hem. en erger nog hun papagaai verloren zijn a gosj ik heb met tranen in me ogen gelezen hoe die arme diertjes zo geleden hebben.gr marry 

Cosch

• Gast
« Reactie #280 Gepost op: augustus 05, 2005, 16:21:20 pm »
Wees maar heel blij dat je er nu achter bent!  :thumbsup:
Goed dat je je goed voorbereid op je grijze roodstaart!  :thumbsup:

Gr Corina

dutchgerard

• Gast
« Reactie #281 Gepost op: augustus 15, 2005, 15:00:21 pm »
Sinds vandaag hou ik marktplaats in de gaten, iedereen die bied op een papegaai van dennis stuur ik dit mailtje;

Begin er niet aan om een papegaai te kopen bij die oplichters!
Kijk eens op http://www.parkieten-land.nl/ en type daar eens dennis in.............
En je kan het vergeten die prijs hoor, als je in de winkel komt moet je ineens 850 euro betalen zonder kooi!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #282 Gepost op: augustus 15, 2005, 15:05:26 pm »
Haha, wat een goeie! Leuke actie van jou!  :thumbsup:

Haize

• Gast
« Reactie #283 Gepost op: augustus 15, 2005, 16:06:56 pm »