Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108235 keer)

Nanda

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #285 Gepost op: augustus 15, 2005, 20:29:07 pm »
 :thumbsup:
Staan heel veel advertenties van Dennis op marktplaats.
Ook veel vage advertenties uit Zaandam en omgeving, (dus regio Dennis)
Van sommige van die advertenties heb ik het idee dat dat kennissen zijn van Dennis, die er voor betaald worden om advertenties te zetten, in sommige advertenties worden zelfs papegaaien gevraagd....... :'(

Haize

• Gast
« Reactie #286 Gepost op: augustus 16, 2005, 13:08:11 pm »
Ja zeg, da's toch niet te geloven zeg...vind dit echt niet kunnen, hoor!! >:( :CENS

Rickiee

• Gast
« Reactie #287 Gepost op: september 16, 2005, 14:37:20 pm »
Had email gestuurd naar DENNIS met de link van deze forum...
Jullie zijn trouwens niet de enigste forum wat betreft hem was ik achter gekomen..

Maar ik kreeg dit als ANTWOORD!
Hoi,

Ik wil ook graag een papegaai kopen. Het liefst een kaketoe. Kan je mij een goede fokker noemen?

wij gaan niet in een discusie.

komt u langs en overtuig u zelf

dennis

nou ik moet minsten 2 a 2,5 uren rijden heen en ja aan zo,n vogel zie je idd niet f die ziek op he moment dat merk je later pas als het te laat is...Enne heb gister mijn papegaai cora gehaald bij mensen thuis geringt en alles en supermooi in veren en moest in enschede zijn en dat was 1,15 min rijden heen en had het ervoor over..Maar naar Dennis nee never nooit dankzij deze forum

ER-Merinda

• Gast
« Reactie #288 Gepost op: januari 19, 2006, 09:20:25 am »
Gisteren was een reportage op "hart van Nederland" over een papegaai die de naam van de minnaar van vrouwlief herhaalde waardoor de affaire ontmaskert werd.

Hier werd een expert op het gebied van papegaaien aan het woord gelaten, Dennis Jansen.

Nu heb ik toch de vrijheid genomen om de redactie van "hart van Nederland" een mailtje te sturen om hen te wijzen op de verschillende forums die al aan de papegaaienhandelaar Dennis gewijd zijn.

Mijn Mail:
Citaat
Beste Redactie,

Gisteren tijdens

Cosch

• Gast
« Reactie #289 Gepost op: januari 19, 2006, 09:24:21 am »
He wat goed van je! Ik hoop echt dat er reactie komt!

Heb het gisteren ook gezien!  :angry:

Gr Corina

Offline croky

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
« Reactie #290 Gepost op: januari 19, 2006, 09:30:17 am »
he top dat bericht ben benieuwd of je reactie krijgt

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #291 Gepost op: januari 19, 2006, 10:17:50 am »
Goed van je hoor  :thumsup:

Ik kijk bijna altijd naar Hart van Nederland,gister toevallig niet.
Ik hoorde pas nog van iemand dat de wanpraktijken van Dennis ook al een keer op tv waren te zien,weet alleen niet op welke zender hoor.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #292 Gepost op: januari 19, 2006, 10:34:31 am »
Ik was ook woest en van plan een mail te sturen! Heb je het adres? Ik zal zeggen dat ze beter een reportage kunnen maken over de wanpraktijken die hij er op na houdt! :angry:

qliqi

• Gast
« Reactie #293 Gepost op: januari 19, 2006, 11:20:40 am »
hart@sbs.nl, ook ik heb ze vanmorgen gemailt.... Hoop dat er met mij vele andere dat voorbeeld zullen volgen!

Geachte redactie,

Wat heb ik me gisteren boos zitten maken over jullie item over de papegaai !!!!

Wederom kwam Dennis Jansen van Rentenaar/Dennis papegaaien enz bij u in de uitzending.

Een zaak die voor zeer veel leed zorgt in papegaaienland, al een paar maal is in zijn zaak de zo gevreesde papegaaienziekte aangetroffen.

Verder verkoopt ie ongeringde vogels en liegt over leeftijden van zijn papegaaien. Door deze aandacht op tv zal de toeloop naar zijn winkel wel weer enorm worden met alle nare gevolgen van dien.

Deze man heeft van jullie weer eens gratis reclame gekregen en wederom zal een groot aantal mensen worden gedupeerd omdat ze door jullie item Denis zullen zien als iemand met verstand van zaken!

Al jaren is deze man zeer omstreden, zowel onder eigenaren van papegaaien als ook onder kwekers en stichtingen.
Waarom niet eens wat aandacht besteed aan de vele goede initiatieven die er zijn in papegaaienland?

Aan de nieuwe manier van papegaaien houden, waarbij de vogel niet in een kooi maar als onderdeel van het huisgezin een heel andere rol vervuld dan tot op heden het geval is.

Neem bv de Stichting De Moderne Papegaai (http://www.demodernepapegaai.nl/), het NOP (http://www.papegaai.org/) Parkietenland (http://www.parkieten-land.nl) of de SPPW (http://www.sppw.nl/) eens als woordvoerder. Die kunnen jullie legio verhalen met voorbeelden aan de hand doen van alle ellende die door Dennis en consorten wordt veroorzaakt.

Verder kunnen ze je heel wat meer vertellen over de wijze waarop een papegaai dient te worden gehouden en verzorgt. Ook mbt de intelligentie van papegaaien trouwens, wisten jullie dat een papegaai gemiddeld het verstand heeft van een kind van drie of vier jaar? Dus dat zijn intelligentie echt wel wat verder gaat dan het simpelweg nabrouwen van woordjes en zinnen?

Wij hier en met mij veel andere papegaaieneigenaren hebben ons echt zitten ergeren aan het feit dat wanneer er onverhoopt iets over papegaaien gezegd moet worden jullie de gang naar Dennis of Rentenaar iedere keer met gemak weten te vinden. Terwijl juist deze zaak voor zoveel leed heeft gezorgd. Echt schandalig, jullie werken op deze manier een zeer geslepen en ondeskundige handelaar in de hand en dat terwijl er zoveel meer te vertellen is in papegaaienland L

Please besteed eens wat meer aandacht aan waardevolle informatie en laat dergelijke handelaren voor wat ze zijn!

Met vriendelijk groet,

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #294 Gepost op: januari 19, 2006, 11:24:00 am »
Goed zo!  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #295 Gepost op: januari 19, 2006, 11:37:37 am »
Ook ff gemaild:

Tot mijn grote verbijstering zag ik gisteravond Dennis in Hart van
Nederland. Over de wanpraktijken van deze man is te lezen in o.a.
https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php/topic,6897.0.html.
Ik ben bang dat er door jullie uitzending weer velen in zijn verkooppraatjes
zullen trappen met alle nare gevolgen van dien! Deze man moet juist gestopt
worden en er moet dus zeker geen gratis reclame voor hem gemaakt worden!

Jullie kunnen beter een reportage maken over de praktijken van deze malafide
handelaar!!  Tros Opgelicht is zich ook aan het verdiepen in deze zaak en nu
gaan jullie hem nog eens een keer voor het voetlicht halen. Ik ben hier
z

qliqi

• Gast
« Reactie #296 Gepost op: januari 19, 2006, 11:40:57 am »
Top! Goeie mail!

Hoop echt dat de redactie zal worden overspoeld met dergelijke mail en dat de tv-wereld eindelijk eens wakker genoeg wordt en serieuze kwekers/handelaren en/of eigenaren aan het woord laat.

Had deze mail al verstuurd toen ik dit topic las - gelukkig ben ik niet de enige die zich hier enorm aan heeft zitten ergeren.

Dacht juist: leuk...papegaaien toen ik de aankondiging zag maar ook inhoudelijk werd er weer eens weinig zinnigs door deze man gezegd. Jammer hoor!

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #297 Gepost op: januari 19, 2006, 11:44:41 am »
misschien gewoon omdat Dennis zelf kandidaat is (mediageil dus)
en daar pikken TV- stations graag op in.

Ik ken Dennis niet, maar ik heb kunnen lezen wat voor een  :-X  het wel is.
dus groot gelijk, spammen maar
wie weet doet het wel iets  :thumsup:

jeske5

• Gast
« Reactie #298 Gepost op: januari 19, 2006, 11:45:59 am »
ik heb de uitzending helaas gemist. Wat goed dat jullie een mailtje hebben gestuurd!   :thumsup: Ik hoop dat SBS bedolven wordt onder de mail en brieven

Tommy

• Gast
« Reactie #299 Gepost op: januari 19, 2006, 11:46:23 am »
En Dennis is helaas makkelijk te vinden  :(

Goed van jullie om een mail te sturen! :thumsup: Ik hoop dat ze er iets mee doen.