Auteur Topic: Dennis Papegaaien  (gelezen 108735 keer)

marianne

• Gast
Re: Dennis Papegaaien
« Reactie #105 Gepost op: januari 31, 2005, 20:47:00 pm »
sorry 1x plaatsen van bericht is genoeg.

marianne

marianne

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: januari 31, 2005, 20:50:16 pm »
hier het gecopieerde bericht.....[/u]

Zoals gezegd ben ik vandaag naar Dennis gegaan. Lang heeft mijn bezoek aan de winkel niet geduurd.... Met twee vrienden( waren er de vorige keer ook bij) stapte ik de winkel binnen. Het meisje achter de toonbank groete vriendelijk, maar Dennis zag ons van achteruit de zaak binnenkomen. Hij stierde de zaak binnen en begon direct te schreeuwen dat we op moesten rotten. Ik vroeg hem om even rustig te doen en is te luisteren wat ik te vertellen had. Dit haalde niets uit en hij liet zijn winkelbediende de politie bellen..wij zouden hem bedreigen.....???????? Ik had zoiets van ...laat die politie maar komen, net als de vorige keer, dan zien we wel wat er verder gebeurd. Na 5 min( als je ze echt nodig hebt duurt het langer) kwamen twee dienders de zaak binnen. Van enige vorm van gesprek was geen sprake en menneer Dennis bleef in afwachting van de politie met een houten stok uit een kooi in zijn handen staan. Wij werden gesommeerd door de politie de zaak te verlaten. Tekst en uitleg mocht en kon ik niet geven.....ik moest eruit of werd meegenomen.....wij maar naar buiten dusss...
Dennis is bang, bang voor zijn klanten die hij besodemieterd en komt dan dus heel erg agresief over naar klagers en probeert het slachtoffer uit te hangen. Heb nu een aangetekende brief klaar liggen voor meneer. Zal geen reactie op komen, volgende stap.......aangetekende brief via advocaat......Ik ben dit mannetje zo zat, spreek rechtbijstand verzekering aan en bind de strijd aan....nu. Zo laat ik me niet behandelen. Het nr, elders op het forum heb ik ook gebeld.......geen gehoor....maandag weer proberen. Ik geef niet op vanwege geschreeuw e.d. Wie het laatst lacht ................

muciko

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: januari 31, 2005, 23:34:36 pm »
marienne meid ik sta volkomen achter je . je moet die kerel eens hard aanpakken, want dat heeft ie ondertussen wel verdiend. hj is gewoon een grote geld wolf en het grappige is dat zijn zoon dennis jr ook zo is . zal vast in de famille zitten. En rentenaar en papegaa rijo zijn allemaal één pot nat.
laats kreeg ik een mail binnen na een ractie op mijn mail van dat ik een jonge papegaai zoek. dus hierop kreeg ik een mail van waar in stond dat je bj dennis of rentenaar hele lieve papegaaien tegen een redelijk prijs kunt kopen. ik durf te wedden dat rentenaar of dennis hem zelf hebben gestuurd . doen ze wel vaker denk k. en ze kunnen onder een geheime naam hier op het forum rond neuzen en postieve berchten over hun zelf verspreiden , want zo zielig zijn ze wel.
stelletje zielgerds ze gaan met papegaaien om als of het speelgoed is. daar wordt k echt helemaal gek van. gelukkig heb ik mjn chukie bij een onbekende kweker gehaald en hij is kern gezond en is heel lief. ik wil der niet aan denken dat zijn soort genoten door monsters als dennis behandeld worden als vuil. die gast moet echt aangepakt worden,
dus marienne ik sta volkomen achter je.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #108 Gepost op: februari 01, 2005, 08:40:03 am »
Dit was geen bericht van Marianne zelf, is gekopieerd door haar, bericht is van iemand anders.... :)

Cheetah

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: februari 01, 2005, 20:00:53 pm »
Hallo,

Ik heb net het dat nummer gebeld en mijn verhaal verteld, die ik een tijd geleden op diverse forums had geschreven.
Ik kreeg als mededeling dat zij er zeker wat aan gaan doen.
Dus jullie horen nog van mij.

Goedenavond.

Zes maanden geleden kwam ik op het idee om een grijze roodstaart te kopen.
Omdat wij in Amsterdam woonden leek het ons het makkelijkst om eerst langs dennis te gaan.
Wij wisten toen nog niks van zijn slechte reputatie.
Toen wij daar informeerden voor een papegaai bleek die 850 euro te kosten.
Via de telefoon vertelde hij dat hij ze al had voor 350 euro, maar zei er niet bij dat het wild was.
Maar goed, wij vroegen ons dus af waarom het zo duur is, en dat we het in rotterdam al bij een bekende kweker voor 600 konden krijgen.
Volgens Dennis kwam het doordat dit speciale Roodstaarten waren die in Afrika gekweekt zijn
(ze hadden ook een gouden ipv zilveren ring) en heel jong al naar NL gehaald werden.
Omdat de Roodstaarten hier allemaal ziektes hadden.
De papegaaien werden hier allemaal nog extra getest op ziektes en daarom waren ze eenmaal duurder.
Hij garandeerde dus dat de vogels echt ziekte vrij waren.
Onze papegaai kon al zich al heel goed bij ons thuis vinden, en met name bij mij.
Hij is nu 9 maanden (was 6 maanden toen wij hem kochten).
Laatste dagen was hij dus heel duf en reageerde hij niet meer, wij vermoeden al dat hij ziek was.
Wij belden Dennis op en die vertelde ons om meteen naar de Dieren arts in A'dam Z.O. te gaan.
Inmiddels is hij daar al 3 dagen (ik heb hem nog nooit zo lang niet gezien).
En hij eet steeds minder en wat hij eet kotst hij er uit.
De dierenarts belde mij vandaag op met de medeling dat hij wel heel attent is nu, en probeert te eten, maar dat hij wel alles weer er uit kotst.
Zodra je hem geen aandacht geeft zacht hij weer inelkaar terwijl als je hem aandacht geeft hij wel wil laten zien dat hij een sterke vogel is.
Ze hebben nu ook een Rontgertest gedaan en hebben ontdekt dat zijn maag het niet goed doet.
Er kunnen 2 dingen zijn volgens de arts, of een maagontsteking (wat wij hopen want dan is er nog iets aan te doen) of een beschadigde zenuw (dan is er niks aan te doen).
Als het een beschadigde zenuw is, moest dit al vrij jong bekend zijn.
Dit grap heeft mij al 850 + 200 (dierenarts kosten) gekost.
Erg dat je op zo een manier je geld moet verdienen, door andere mensen verdrietig te maken.
Maar goed, het geld maakt mij niks uit, ik wou mijn papegaai weer gezond terug.

Cheetah

• Gast
« Reactie #110 Gepost op: februari 01, 2005, 20:06:11 pm »
Ooh ja, de papegaai was daarna overleden.

dit waren de postings daarna van mij

CHEETAH
Website Member

2004-10-12 - 16:54:57   

--------------------------------------------------------------------------------
Wij hebben net de uitslag van de sectie ontvangen.
Heel dubieus.
De vorige arts (bij de praktijk waar doormalen ook werkt) zei dat de papegaai een virus moest hebben waarschijnlijk(kliermaag darm syndroom).
Doormalen was op vakantie en was vandaag terug.
Hij heeft de sectie gedaan en komt tot de conclusie dat het niet zeker is of het een virus is, wil ik het zeker weten, dan moet ik boven de 40 euro ook weer een bedrag van 50 euro betalen.
Ik weet dat ik het toch niet meer win, dus ik heb mij erbij neergelegd.
De manier hoe hij Dennis ging op prijzen trok ik gewoon ook niet meer.

CHEETAH
Website Member

2004-10-12 - 16:58:56   

--------------------------------------------------------------------------------
Wij hebben dinsdag overigens een afspraak met Dennis, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.
Hij gaf wel aan dat wij alles moeten meenemen (papieren van de vogel en van de arts) en dat er mischien wel iets te regelen valt.
Wij hopen het wel, want 850+300 euro is niet niks.
Ons roodstaart krijgen we niet terug maar
mischien dat hij ons kan tegemoet komen.

CHEETAH
Website Member

2004-10-21 - 11:16:58   

Hij wilt ons een kooi geven voor de helf van de prijs.
En korting op een Amazone Aestiva die normaal 750 euro kost.

Volgens heb kan de vogel niet aan een virus zijn overleden, maar door een schimmelinfectie.

Daarna zijn wij in aanmerking gekomen met nog meer mensen diens vogel ook door de KDS overleden is en van Dennis afkomstig was.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #111 Gepost op: februari 01, 2005, 20:43:13 pm »
Ja Ashvin, helaas ken ik je verhaal, vreselijk  :( Ik ben blij dat je met die Inspectiedienst gebeld hebt...  ;)

muciko

• Gast
« Reactie #112 Gepost op: februari 01, 2005, 23:04:34 pm »
grote oplichter die dennis. je moet gewoon niet bij hem een papegaa kopen , want de zjn allemaal ziek en duur. en het ergste is dat dennis net eens normaal omgaat met zjn papegaaien. >:(

Joyce

• Gast
« Reactie #113 Gepost op: februari 03, 2005, 11:17:07 am »
hier nog een geval van Dennispagegaaien >:(
Mijn schoonouders hadden er 1 gekocht,8 maand is hij geworden.Kregen ze er weer 1 met verlies natuurlijk,die was ook snel dood
een hoop ellende,verdriet geld en vogel kwijt >:(

dat die vent nog bestaat,heb er geen woorden voor
Las net dat iemand er touwen kocht omdat ie goedkoper is,nou dan breekt helemaal mijn klomp,ben liever een hoop geld kwijt,dan 1 eurocent bij die.......bij die........bij die........(kunnen hier ook kotssmilies  komen,want die mis ik nu)
« Laatst bewerkt op: februari 03, 2005, 11:21:27 am door Joyce »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #114 Gepost op: februari 03, 2005, 11:34:18 am »
Ben het helemaal met je eens!! Een speeltje kopen daar is al VEEL TE VEEL!!!! >:(

Ingmar

• Gast
« Reactie #115 Gepost op: februari 08, 2005, 10:06:29 am »
We hebben het voor elkaar om dennis een hak te zetten, klik maar eens op DEZE link. Je komt dan in een telefoon gids, maar naar wie wordt je door gestuurtd als je daar dennis in amsterdam zoekt.\

HAHA

Cosch

• Gast
« Reactie #116 Gepost op: februari 08, 2005, 10:15:43 am »
He wat goed! Jippie er gebeurd eindelijk iets!

Gr Corina

fujimo

• Gast
« Reactie #117 Gepost op: februari 08, 2005, 10:19:43 am »
 ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko