Jammer....
Ik kwam gisteren iemand tegen op de braderie, een vrouw waarvan ik wist dat ze een grijze had. Ik had via via gehoord dat ze hem weg wou doen, ze kon niks meer met hem beginnen. Dus ik vroeg of ze hem nog had. Ja ze had haar nog, zei ze, wil je haar hebben? Ze schreeuwt sinds de verhuizing en bijt etc. dus ze moet weg, het gaat niet meer. Ik zei dat je dat allemaal wel kon verhelpen en gaf wat dingen aan. Nou, haar man had er genoeg van en zo. Ik zeg, ja ik zou hem wel willen hebben, maar mijn man vindt het niet goed...
Toen ze weg was ben ik haar achterna gerend en gevraagd of ik haar grijze op het forum zou zetten, omdat hier mensen zitten die weten hoe ze er mee om moeten gaan en die haar misschien wel willen.. Ze zegt ja, of je moet de gouden tip hebben, waardoor het over gaat. Ik haar uitgelegd dat ze geen aandacht moeten besteden aan het schreeuwen, gewoon volkomen negeren en belonen en aandacht geven als ze stil is enz. Ze zei dat ze dat nog wel wou proberen, maar twijfelde eraan of haar man daar nog aan mee wil werken, want dat is dus degene de terugschreeuwt en roept: rotbeest dit en dat... Ik zeg: ja en dat is nou net prachtig!! Dan blijft ze het wel doen!!!
Nou ja, ik neem aan dat ik er nog wel verder van zal horen....