Dank voor je reactie Eric,
De meeste volwassen edels wegen tussen de 400 en 500 gram. dus ik geloofde het eerst ook niet. Hij zal wel eerder geboren zijn en zo maar hij zegt van niet. Zijn pootjes schijnen de grond niet te kunnen raken. Nou maak ik me niet zo bezorgd om het gewicht. Hij valt vanzelf wel af als hij op handvoeding gaat. Maar ik heb nog nooit een kale gezien, noch er over gehoord. En ik heb de hele tijd met Thiely zitten mailen en die begrijp er ook niets van. En zij heeft toch een hele ervaring met edelkuikens.

en grijsjes.
Maar ik heb voor morgen afgesproken en dan ga ik foto's maken. Hij heeft geen digi en voor hem zelf wil ik het zo en zo vast leggen.Dan kan hij het naderhand nog eens bekijken hoe het allemaal gelopen is. En als hij het goed vind dan zal ik een foto op internet plaatsen.

Maar van alle advertenties heb ik niet veel reacties gehad, hoor. Ik denk dat het toch niet zo vaak voorkomt. En als jullie het willen probeer ik jullie op de hoogte te houden van "Brutus D. Paddington" . . . . . .hahahahahahahahahaha want zo gaat hij heten. Eh . . . de roepnaam wordt heel toepasselijk Brutus

Ik heb wel eens een naakte kat gehad. Van de drie kittens was er èèn totaal naakt. Bleef achter met groeien enz. Lag ik languit op de grond met een inimini poesje om zijn pootjes stap voor stap terug te zetten onder zijn kontje om hem te leren lopen.

Maar toen hij eenmaal ging groeien . . . . was hij de grootste en mooiste en dikste hahahahahaha
We hebben hem toen E.T. genoemd. We hebben hem zelf gehouden en nu vraagd iedereen zich waarom een halfpers die zo mooi is, E.T. heet.
Het zegt natuurlijk ook niet altijd alles maar het kan ook duiden op een ziekte, of verkeerd eten, erfelijkheid enz enz
gr corina