Auteur Topic: Onze lieve Boots (Labrador) moet helaas weg...  (gelezen 3518 keer)

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Vrouw
  • sweety
    • aursil
Re: Onze lieve Boots (Labrador) moet helaas weg...
« Reactie #15 Gepost op: april 04, 2006, 20:50:59 pm »

hoi mark

veel sterkte met je besluit :-*  ik hoop dat je snel een goed thuis voor hem vindt
waar hij ook alle liefde en aandacht krijgt suc6  ;)

vgr sweety

Pascalle

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: april 04, 2006, 22:33:09 pm »

boots is een prachtig beestje zeg,jammer dat we zo ver wonen anders zou ik wel iemand zoeken voor je ,vrienden van me hebben juist hun labrador laten inslapen ,hij was 12 jaar

als je graag een leuke hond wilt dan is de afstand voor een keer toch wel te overbruggen?!!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #17 Gepost op: april 04, 2006, 23:06:31 pm »
als je graag een leuke hond wilt dan is de afstand voor een keer toch wel te overbruggen?!!

ja voor mij wel,maar ik kan niet beslissen voor de vrienden hé
en mark wil hem ook graag in de buurt houden voor ev kontakt,zo begreep ik er toch uit

grtzz vivke

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: april 05, 2006, 09:03:51 am »
ik vind het heel rot voor je mark

ik weet zelf hoe het is of hoe het is is miss verkeerd woord
mijn dochter heeft adhd
                           autisme
                          sensorische intregatie
                          distractie in de hersenen
al deze ziektes zijn "hersen"afweikingen

alleen bij mij gaat het dan wel goed ik moet zeggen ik heb hier dan ook wel hele extreme honden zitten die dat wel aankunnen want als linda een aanval heeft dan moeten de honden dat toch aankunnen en het gaat allemaal goed hier ik heb katten enook nog vogels en juist voor mijn dochter is dit allemaal zeer positief uitgevallen

tuurlijk voor mij was het ook leuk het heeft mij ook op de been gehouden zo goed dat alles nu een beetje op de rails is

ik heb ook nog eenzoon met spasme en daar gaat het ook goed mee

ik vind het heel jammer dat het bij jou niet werkt

ikhoop dat je een goed tehuis voor booth kunt vinden

sterkte ermee   :-* :-* :-* :-* :-*

gr kelly             

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Man
  • The Birdman
« Reactie #19 Gepost op: april 08, 2006, 14:38:01 pm »
We hebben hier gisteren mensen gehad die we "kennen" via een ander (vogel)forum die Boots graag willen overnemen.Het klikte goed en ze zijn een paar uur geweest en samen afgesproken dat ik vanavond naar ze toe ga samen met Boots.
Gelukkig wonen ze op een klein half uurtje rijden hier vandaan en mogen we altijd langskomen als we daar behoefte aan hebben,maar de eerste tijd zullen we dit niet doen om Boots eerst goed aan haar nieuwe thuis te laten wennen.Er is vaak iemand bij Boots zowel overdag als 's avonds en ze wonen dicht bij een bos waar ze lekker kunnen wandelen met Boots.Ook is de omgeving daar stukken rustiger dan hier in huis,dus dat komt ook zeker ten goede voor Boots.Het zal best wel even wennen en slikken zijn,maar we hebben er echt lang genoeg over nagedacht en vooral omdat we bij deze mensen een goed gevoel hebben en ze ook actief zijn op een v/d forums waar ik zelf ook kom en ze ook nog eens in de buurt wonen en Boots alle aandacht kunnen geven die ze oprecht nodig heeft en verdiend.Ricardo heeft het er nog het moeilijkst mee,maar we hebben hem uitgelegd dat dit echt de beste oplossing is en dat Boots goed terecht komt en we zeker nog weleens contact gaan hebben en dat we ook een aantal foto's (in groot formaat) laten afdrukken zodat hij die op z'n kamer kan hangen en we willen nog een foto album(pje) in elkaar zetten,zowel voor ons als voor de kids.

TWEETY

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: april 08, 2006, 14:44:14 pm »
ik hoop dat het goed komt met boots,
en ik leef met jullie mee :(

sandra

Offline sweety

• Uit de jeugdrui
  • sweety
    • aursil
« Reactie #21 Gepost op: april 08, 2006, 14:47:11 pm »

hoi birdman

ik hoop dat het goed gaat komen met boots en dat hij daar een liefde vol  thuis krijgt  :thumsup:

vgr sweety

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • The Birdman
« Reactie #22 Gepost op: april 09, 2006, 11:32:56 am »
Nou,zoals eerder aangegeven ben ik gisteren samen met Boots naar haar nieuwe baasjes gereden.
Ik was er rond 20.00 uur en werden ontvangen met een lekkere bak koffie.
Ze hadden een mooi speciaal hondenkussen gekocht en dit samen met speelgoed klaar liggen.Boots was eerst nog wat onwenning natuurlijk,maar het scheen te hebben geholpen dat ze hun eerder gezien had,want op een gegeven moment kwam ze lekker los.Ik ben bewust niet te lang gebleven,omdat de kids ook huilend hier thuis achter zijn gebleven bij m'n vriendin.Ik had ze eerst mee willen nemen,maar dit leek me het beste,omdat ik zeker wist dat het afscheid nemen moeilijker zou zijn als ze mee waren gegaan en Boots daar echt moeten achter laten,dat wilden we voorkomen.Vanmorgen was het wel raar rustig in huis en het is echt wennen hoor pfff.....maar we blijven dan maar denken dat ze nu een lekker rustig thuis heeft met volop aandacht!We houden contact hoe Boots zich daar setteld en over een tijd willen we zeker nog eens gaan kijken.
Groetjes Mark.

miekje

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: april 09, 2006, 11:53:45 am »
Ik ben blij dat ze een leuk huisje heeft gevonden.
Heel veel succes!  :-*

Offline Sanny

• Super Parrot
  • me
« Reactie #24 Gepost op: april 09, 2006, 16:29:41 pm »
 :thumsup:

komt wel goed

amacera de pera

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: april 09, 2006, 16:42:12 pm »
ach mark wat vervelend dat boots weg moest  :cry: het is z'n lieverd  maar zoals je zegt zo is het misschien beter zowel voor je zoon als voor boots, en het is ook heel fijn te weten dat bots een goed huis heeft  :thumsup:

groetjes Ann

dutchgerard

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: april 09, 2006, 19:15:30 pm »
Mark het is allemaal heel triest maar wel het beste voor de hond. Ik heb zelf jarenlang een labrador gehad en ik weet dat het allemans vriendjes zijn. Ik denk dat het voor jullie het ergste is maar voor de hond zal het wel snel wennen hoor, ze houden van iedereen die ze knuffelt en aandacht geeft dus maken jullie je daar maar geen zorgen over.

Sterkte gewenst van Gerard en Marga.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #27 Gepost op: april 09, 2006, 19:22:32 pm »
Daar heb jij wel gelijk in Gerard, het komt goed met Boots en jullie kinderen raken er ook wel weer overheen. Verdriet hoort bij het leven helaas...  :(

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #28 Gepost op: april 09, 2006, 23:01:45 pm »
en ook voor hier

"afscheid nemen is de geboorte van een nieuwe herrinnering"

tbeste mark voor jou en de kids

Tommy

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: april 09, 2006, 23:47:47 pm »
Sterkte hoor :-* Lijkt me inderdaad niet makkelijk :cry:
Ik hoop dat Boots een super leventje krijgt en jullie t een plekje kunnen geven :-*