Klopt,
Ik wilde met Pica naar een da voor zijn slechte veren.Heb dhet dierenziekenhuis gebeld en die zeiden dat er wel iemand was die iets van vogels af wist maar geen echte va.Ik ging er toch naartoe en vroeg meteen wat het zou kosten als ik hem liet wieken.In eerste instantie zou ik de wiekkosten moeten betalen plus de consultkosten maar moest dit met de arts bespreken.
Wieken iets van €26,- Consult €22,-
De arts liet mij alleen de wiekkosten betalen,anders hoefde het voor mij niet.Ze haalde er iemand bij om hem te wieken en heeft er alsnog heel lang over gedaan,ze liet de uiterste twee zitten en wilde ze er niet afhalen na mijn opmerking erover,dit heb ik thuis zelf gedaan.
Ze keek naar de bevedering maar zei "na mijn vraag"dat hij iig geen pbfd zou hebben,
knap he en dat zonder te testen.Ze adviseerde andere voeding,dat zou volgens haar het probleem zijn,nou nu na een jaar is ie alleen nog maar kaler geworden.
Ik ben blij dat ik uiteindelijk toch maar naar Prinsenbeek ben gegaan,is wel bijna een uurtje reizen maar ik bereik er tenminste wat mee.
Voor mij nooit meer het dierenziekenhuis