Even een updateje. Het gaat lekker met het drietal. De 'ik vind jou toch wel eng' grommeltjes zijn vervangen door 'ik heb honger en ik weet dat jij mij kan voeren, dus kom op met dat vreten'-geluidjes

.
Ik voer ze inmiddels weer alledrie tegelijk (dwz. met zijn allen op de voerplaats) en uit een bakje waar voldoende pap in zit waar ik ze alldrie mee kan voorzien, in plaats van voor ieder apart een bakje voer aanmaken. Het scheelt me in tijd en het warm houden van de pap gaat nu ook beter (en mede dankzij de au bain marie methode) en het is ook leuker.
Mexx piepte vanochtend het hardst, maar ik dacht dat ik me daar weinig van aangetrokken had en alledrie de gaaitjes al evenveel gegegeven had. Check ik tussendoor de kropjes, blijkt dat je je toch onbewust laat leiden door dat piepen

, want Mexx zat al lekker vol.
Ik twijfel inmiddels over de geslachten, de kleurverschillen zijn minimaal en afhankelijk van hoe het licht valt

. Ik houd me voortaan wel bij de karakters, Brut is wel duidelijk de grofste, maar een goedsul (jahoor, moet wel een mangaai zijn, kan niet anders). Mexx is de liefste, Toontje de ondernemendste.
Ze zijn wel al erg goed op elkaar in gespeeld. Kijk maar eens naar Toontje en Brut

:
En lieve onverstoorbare Mexx maakt zich mooi voor de (bloot

)foto

: