Naja zeg, laat die mensen ff normaal doen. Wat een rotopmerkingen. Als dat fietsen te gevaarlijk is zou je het heus niet doen.
En het beste voedsel, ja natuurlijk is dat alleen goed genoeg!!!!
Wie zijn hier nou de dierenliefhebber? Jij of zij?
Het is toch wel duidelijk dat jij meer hart voor ze hebt dan dat zij dat hebben, met zo'n stom keukentje waar ze de hele dag zielig zitten zeg.
Zo dat is eruit! Lucht weer even op, ik kan me daar zo boos over maken,
Maarre ik durf echt niet te gaan fietsen. Tommie vind buiten zijn al niet echt geweldig enne hij is ook best een bangerd! Dus ik zie het al voor me dat ik inderdaad over hem heen fiets ofzo, iets te groot risico.
Groetjes Jolanda
Hihi, ja je hebt gelijk hoor met die mensen!

Sukkels zijn het. En dat jouw Tommie bang is dat kan ook veranderen. Sjakko was eerst ok een watje!
Ik ben begonnen met haar mee naar buiten te nemen op de hand. Eerst vond ze het allemaal eng, maar ik deed net of ik dat niet zag (geen aandacht schenken aan het bange gedrag) en alsof er niets aan de hand was. Fladderde ze er af dan had ze een probleem, want dan duurde het wel even voor ze er weer op mocht!

Nou het duurde niet lang of ze begon het leuk te vinden en vooral als ik stond te kletsen met mensen, bemoeide zie zich er mee en ontspande. Zo heb ik dat opgebouwd. Vooral niet naar haar kijken als ze bangig deed.. Toen met de fiets ook eerst geoefend. Bij mij achter is het rustig en een mooi plekje om te fietsen. Toen ik alleen het touw nog op het stuur had, fladderde ze er steeds af.. (netjes voor mijn wiel en ik kon mooi remmen!). Nu ik dat fietszitje heb, blijft ze gewoon zitten, alsof ze voelt dat dit stevig is! Echt als ik over een bult fiets of een weg metsteentjes, ze zit zo vast als een huis, fladdert mee met haar vleugels, maar zit en blijft zitten!!! Gekke wendingen en zo, het maakt niet uit! Ik ga ook echt niet naar een druikke weg met auto's hoor, de winkelstraat is autovrij. Wel kwam er een brommer langs die veel lawaai maakte, maar ook dat maakte niet uit!!