Auteur Topic: Gremlins/Mogwai  (gelezen 989 keer)

Riboet

• Gast
Gremlins/Mogwai
« Gepost op: april 20, 2006, 09:14:13 am »
Van de week dacht ik het al maar vandaag bevestigde ook Leo het: wij weten waar ze in The Gremlins de inspiratie op hebben gedaan voor de geluiden van de Mogwai's  :thumsup:! De producenten hebben gewoon goed geluisterd naar het gebrabbel en gekeuvel van jonge grijze roodstaarten die het lekker naar hun zin hebben  :o   ;D!

Het is zo'n leuk gehoor om Toontje, Mexx en Brut vanuit hun kraambakje te horen keuvelen  :hart:,de piep en prrt geluiden zijn echt gelijk aan die van Mogwai uit de film. Ik zou het moeten opnemen, als dat ooit gaat lukken, dan plaats ik het wel.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Gremlins/Mogwai
« Reactie #1 Gepost op: april 20, 2006, 09:18:54 am »
Ooh!!  :hart: Dat lijkt me ook schattig om te horen zeg!! Heb je een webcam? Dan kan je ook opnemen hè, met geluidsrecorder op je pc en dan de webcam instellen als geluidsrecorder...  ;)

languuuhh

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: april 20, 2006, 21:41:51 pm »
lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hart:

Riboet

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: april 20, 2006, 22:19:12 pm »
Ooh!!  :hart: Dat lijkt me ook schattig om te horen zeg!! Heb je een webcam? Dan kan je ook opnemen hè, met geluidsrecorder op je pc en dan de webcam instellen als geluidsrecorder...  ;)

Nee, en ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik ook geen geluid op mijn digicam heb....  :cry:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: april 21, 2006, 08:12:24 am »
Erg jammer!! :cry: