Auteur Topic: Dennis papagaai  (gelezen 12009 keer)

Cosch

• Gast
Re: Dennis papagaai
« Reactie #15 Gepost op: augustus 11, 2006, 14:43:22 pm »
ohh wees blij dat je het niet gedaan heb! Schandalig zeg!  :cry:

Dorian

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: augustus 11, 2006, 14:45:10 pm »
hahhaah, niks met elkaar te maken hebben. staan zeker per ongeluk op dezeflde site...  ???

maar wat ben ik blij dat je erachter bent gekomen dat je beter niet bij dennis kopen kan.  :thumsup:
wat ga je nu doen?
tenminste, neem aan dat je nu dus nog geen vogel hebt?

overigens had je wettelijk gezien recht op je geld terug (weet niet precies hoe dit zit).
mja, zo is het ook wel redelijk opgelost toch?

hele stomme vraag: wat voor voer heb je gekocht?

chantal

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 11, 2006, 14:58:44 pm »
Je hebt 7 of 8 dagen bedenktijd op een aanbetaling en binnen die tijd kan je het nog annuleren met geld terug. Maar echt beter dat je daar geen vogel gekocht heb maar hoe ben je daar uiteindelijk achter gekomen dan?

mellie

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: augustus 11, 2006, 15:30:00 pm »
ik heb gewoon papegaaienvoer gekocht omdat ik me kaketoe bij lorre en co gekocht heb in wije,maarhij/ zij gaat pas weg als zelfstandig eet en dat is over ca 2 weken ik ben al 2 keer wezen kijken en het gaat heel goed met me kaketoe
en mijn buuf is in zijn gladde praatjes getrapt en heeft een wildvang grijze roodstaart wat dus nu een hopeloos geval is
ben ook bij 2 opendagen geweest 1keer in den haag en een keer in amsterdam het is gewoon niet te geloven hoe die diertjes bij die beesten moeten leven >:D

mellie

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: augustus 11, 2006, 15:47:08 pm »
ff nog iets anders ik heb zoveel gelezen over dennis en klachten daar over kunnen die jongens nog aangepakt worden ooit WTF WTF

giggles

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: augustus 11, 2006, 15:53:33 pm »
Russeltje had in een ander topic gemeld dat je een soort tegenadvertenties op marktplaats kan plaatsen, dat je NIET moet kopen bij slechte dierenwinkels zoals Dennis, 4-Animals e.d.
Vind ik op zich niet een gek idee, omdat de meeste mensen op marktplaats kijken die zich er nog niet goed in verdiept hebben.
Ik weet niet wat jullie hier van vinden?

Dorian

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: augustus 11, 2006, 15:54:36 pm »
jaaaaaaaaaaaa Doen!!!! allemaal doen.

Dorian

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: augustus 11, 2006, 15:56:20 pm »
Melding maken bij dierenbescherming kan trouwens ook.
Die maken alleen een aantekening en met een beetje geluk gaan ze langs.
Ze kunnen er niks aan doen, maar denk dat het voor dit soort winkels (handelaren) niet prettig is als de dierenbescherming om de haverklap op de stoep staat.

Het melden van Dierenleed
U kunt telefonisch melding doen van dierenleed via meldnummer 0900-2021210 (0,10 ct/min). U komt dan automatisch terecht bij de meldkamer van de LID of bij de afdeling bij u in de buurt. Om de melding zo goed mogelijk te registeren, is het belangrijk dat u doorgeeft:

om welk dier het gaat;
de locatie;
wat er precies aan de hand is;
uw eigen gegevens.
Voorkom loos alarm, zorg ervoor dat u zeker weet dat het een serieuze melding is!

Let op: anonieme meldingen worden niet in behandeling genomen. U krijgt wel de garantie dat er zorgvuldig en conform de Wet bescherming persoonsgegevens vertrouwelijk met uw gegevens wordt omgesprongen. Natuurlijk worden uw gegevens door de Dierenbescherming niet bekend gemaakt bij de eigenaar (beklaagde) van het dier.

« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2006, 16:03:12 pm door Dorian »

mellie

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: augustus 11, 2006, 16:04:47 pm »
we moeten dennis stoppen op deze manier lukt het niet denk ik

Wickingh

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: augustus 11, 2006, 16:10:32 pm »
Russeltje had in een ander topic gemeld dat je een soort tegenadvertenties op marktplaats kan plaatsen, dat je NIET moet kopen bij slechte dierenwinkels zoals Dennis, 4-Animals e.d.
Vind ik op zich niet een gek idee, omdat de meeste mensen op marktplaats kijken die zich er nog niet goed in verdiept hebben.
Ik weet niet wat jullie hier van vinden?

Hai,

zodra je advertentie plaatst waarbij  handelaren (zoals Dennis) met naam en toenaam negatief belicht worden ,wordt onmiddelijk de advertentie verwijderd.

we moeten dennis stoppen op deze manier lukt het niet denk ik

We zijn op een andere manier bezig met een aantal mensen, om deze figuren de wind uit de zeilen te halen. Op dit moment zijn we nog niet zover en het zal een kwestie worden van de lange adem.
Helaas kan ik zolang er nog niets defintief op de rails staat erg veel vertellen.

mvg Frank
« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2006, 16:14:49 pm door Wickingh »

mellie

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: augustus 11, 2006, 16:12:45 pm »
mijn stem heb je

giggles

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: augustus 11, 2006, 16:13:21 pm »
Dan wachten we gewoon af Frank.
Goeie zaak dat je er wel actief mee bezig bent  :thumsup:
Mijn stem ook.

mellie

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: augustus 11, 2006, 16:14:29 pm »
we hebben al geprobeerd om dennis van marktplaats te verwijderen ,omdat hij zat te adverteren met hele zomer gratis kooi enz wat dus niet waar is

Dorian

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: augustus 11, 2006, 16:19:31 pm »
Ik heb net de dierenbescherming gebeld (ook over 4 animals) maar die kan niks doen.
De dieren mogen wettelijk gezien gehouden worden in zo'n kleine kooien als bij Dennis in Den Haag.
Als ze eten drinken en medische zorg krijgen is het goed.
En ze hebben beiden alle vergunningen die nodig zijn.
Wel zijn ze beiden bekend bij de dierenbescherming en zijn er al meerdere onderzoeken geweest.

???
meer kun je via de dierenbescherming dus ook niets.

Ik ga gewoon (als ik weer tijd heb, want mijn schoonmoeder komt zo) op marktplaats advertenties zetten dat je daar niet moet kopen.
En verder denk ik dat het geen kwaad kan om te blijven kijken (hoe moeilijk het ook is) in deze horrorwinkels om iets te ontdekken wat NIET mag.

Wildvang mag niet wanneer deze op die lijst staan (weet even de naam niet). Dus als dat ontdekt wordt...
Of iets anders...

Dorian

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: augustus 11, 2006, 16:21:20 pm »
we hebben al geprobeerd om dennis van marktplaats te verwijderen ,omdat hij zat te adverteren met hele zomer gratis kooi enz wat dus niet waar is

jawel, maar het is een hele kleine kooi, wanneer je een papegaai koopt.
die mag je dan in een formaat parkietenkooi stoppen. :angry: