Hoi,
Bobbie is nog steeds niet terug. Inderdaad hebben we alles en iedereen ingeschakeld: Amivedi, dierenasiel, dierenambulance, dierenartsen, dierenwinkels, papegaaienwinkel, foto's etc verspreid.
Dinky staat bijna heel de dag buiten nu. Ze is vrij rustig, maar 's morgens vroeg en tegen schemer doet ze een aantal kreten die ver te horen zijn. Geen reactie.
Er zijn veel mensen die rondfietsen en in de bomen turen, roepen. Ik vermoed dat ie bij iemand binnen zit. Het is een oergezellige papegaai die praat en deuntjes fluit, contact met je zoekt en vaak op zijn rug ligt te spelen.
Vreemd genoeg mist Dinky hem niet. Ze kroelt en speelt nu meer. Ze zat waarschijnlijk meer bij hem onder de duim/vleugel dan ik vermoedde. Ik had er inderdaad 3 jaar over gedaan om ze bij elkaar in 1 kooi te krijgen, dat ging nu een jaar goed.
Ik geef eigenlijk de moed een beetje op. Kan ook dat ie is overreden, of door een kat gepakt.

Mensen, hou aub de lengte van veren in de gaten. Bobbie had ze ineen allemaal weer terwijl Dinky nog maar 2 lange veren nieuw heeft. Het geeft zoveel verdriet als ze wegvliegen. Stom stom stom.
Bedankt voor het duimen en zo.
Groetjes, Nel