Auteur Topic: Grijze roodstaart en een witkuif kaketoe  (gelezen 9393 keer)

chantal

• Gast
Re: Grijze roodstaart en een witkuif kaketoe
« Reactie #45 Gepost op: mei 20, 2006, 19:13:16 pm »
Ik ben vandaag bij Dieca geweest!! Wat een geweldige winkel  :a036:!!!!
Ik ben er denk ik wel meer dan 2,5 uur geweest. Sjaak heeft ons heel veel uitgelegd en we zijn weer heel wat wijzer geworden over de grijze roodstaarten. Hij is de enige van alle winkels waar we geweest zijn die zoveel informatie heeft gegeven en ook echt tijd voor ons heeft gemaakt.
En we hebben een grijsje besteld !!! Hij is besteld voor augustus maar als we eerder willen is dat ook mogelijk. Ben echt super blij en kan eigenlijk al niet meer wachten.
Ook ben ik verliefd geworden op de baardagaampjes die hij had zitten dus een terrarium komt er denk ik ook wel  ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #46 Gepost op: mei 20, 2006, 19:22:24 pm »
Wat leuk voor je zeg! Eigenlijk hea dik niet anders verwacht dat als je daar heen zou gaan, daar ook door de knieen zou gaan...  :) Zaten er nog jonge grijsjes?

chantal

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: mei 20, 2006, 20:20:48 pm »
Nee hij was jammer genoeg verkocht maar dat maakt niet zo veel uit. Ik heb me prima vermaakt daar en genoeg gezien. De papegaai van Sjaak is trouwens wel erg mooi :thumsup:. En Loes bedankt dat je hem ingelicht had. Ik namelijk een mailtje van hem gekregen dat jij had verteld over mij. Ik weet nu dat ik verlopig geen witkuif neem en misschien wel nooit. Hij heeft ons ook over dwerg ara verteld en dat lijkt me ook wel wat. Het liefste zou ik alle soorten wel willen hebben maar dat kan helaas niet.  :cry: Zou ook niet goed zijn als je er teveel heb.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #48 Gepost op: mei 20, 2006, 20:28:56 pm »
Ik weet nu dat ik verlopig geen witkuif neem en misschien wel nooit.

Zo zie je maar weer hoe je je moet verdiepen in alles, voor je iets gaat kopen...  ;)

chantal

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: mei 20, 2006, 20:30:23 pm »
Ja ben echt blij dat we geduld hebben gehad.