Auteur Topic: Is Harrisons nou duur of niet?  (gelezen 7048 keer)

Tommy

• Gast
Re: Is Harrisons nou duur of niet?
« Reactie #45 Gepost op: juni 05, 2006, 11:42:11 am »
Ik heb gehoord dat er ook een paar winkels in nederland zijn die t verkopen.
Maar ik ken ook iemand die t bestelde uit amerika, t geld al had overgemaakt, maar t uiteindelijk niet kreeg omdat "de verzendkosten te hoog waren"volgens de verkoper ::) Vage smoes toch? :CENS . Hij kreeg zn geld overigens wel terug ;)

dutchgerard

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: juni 05, 2006, 11:53:46 am »
Maar om op de essentie van dit topic terug komen.................... Harrisons is gewoon schandalig duur en dit alleen omdat de da er veel aan wil verdienen en vele mensen denken dat wat de da zegt ook het enige zaligmakende is!

Pluisje

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: juni 05, 2006, 13:43:12 pm »
.................... Harrisons is gewoon schandalig duur
hier ben ik dus beslist niet mee eens, ik vind dat voor een huis met 1-2 vogels alle pellets zijn best wel betaalbaar
maar dat is persoonlijk   ::)

dit alleen omdat de da er veel aan wil verdienen en vele mensen denken dat wat de da zegt ook het enige zaligmakende is!

Dat is te kort door de bocht. Als je mij bedoelt ben ik begonnen met Harrison's voeren voordat ik voor het eerst deze da zag.
En na eigen onderzoek en uitproberen Harrison's, Nutribird, Kaytee, Zupreem, Ecobird ben ik bewust weer Harrison's gaan voeren.
En ik vind het ook incorrect ALS da eraan verdient, maar hoe zit het dan als in Engeland het voer even duur is?
Ga voor de grap kijken, bij 24parrot (in Engeland dus) is Harrisons ook 2x duurder dan Pretty-bird of Zupreem, en daar
heeft Drs H toch niks te maken? Maar ik ben niet van plan om hem te verdedigen, ben nu benieuwd hoe het zit.

Maar ik ken ook iemand die t bestelde uit amerika, t geld al had overgemaakt, maar t uiteindelijk niet kreeg omdat "de verzendkosten te hoog waren"volgens de verkoper ::) Vage smoes toch? :CENS . Hij kreeg zn geld overigens wel terug ;)

Ik heb wel uit Amerika mijn eerste proefpakje (gratis) gekregen, maar het was jaren geleden. Toen was ik in Nederland gaan zoeken en vond het bij dierenarts.

Cosch

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: juni 05, 2006, 13:55:56 pm »
Harrisons is gewoon schandalig duur

Dat klopt wel!
Kaya word er zo levendig van en heeft in eens zoveel energie dat hij werkelijk waar alles wil slopen!
Dus het klopt wel dat harrisons duur is!  :)

Ook ik heb ze vanalles gegeven net als Pluisje en Harrisons is gewoon het beste! En het lekkerste!
+ het fijne gevoel dat hooimeijer een goede belegde boterham heeft!  :thumsup:
Beter kan niet!

Wickingh

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: juni 05, 2006, 14:06:56 pm »
Dat klopt wel!
Kaya word er zo levendig van en heeft in eens zoveel energie dat hij werkelijk waar alles wil slopen!
Dus het klopt wel dat harrisons duur is!  :)

Ook ik heb ze vanalles gegeven net als Pluisje en Harrisons is gewoon het beste! En het lekkerste!
+ het fijne gevoel dat hooimeijer een goede belegde boterham heeft!  :thumsup:
Beter kan niet!

Hai Corina,

er zit 1 storend foutje in je betoog.
Er staat ""is gewoon het beste"" , correct zou zijn ""vind ik gewoon het beste""  ;) ,

mvg Frank

Cosch

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: juni 05, 2006, 14:08:13 pm »
Hai Corina,

er zit 1 storend foutje in je betoog.
Er staat ""is gewoon de beste"" , correct zou zijn vind ik gewoon de beste ;) ,

mvg Frank

of jij kunt zeggen, dat VIND ik niet!
In plaats van dat IS niet zo!
;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: juni 05, 2006, 14:10:49 pm »
Hai Corina,

ik zeg niet dat ik Harissons niet goed vind, heb ik ook nooit gezegd ook.
Dus kan ik niet zeggen dat ik dat niet vind of sterker dat het al dan niet zo IS,

mvg Frank

Cheetah

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: juni 07, 2006, 00:08:43 am »
Nee, ik vind Harrisons niet duur.

voor 40 euro heb je 2.5 kilo.

Daar doe ik met 3 papegaaien 6 weken mee (ik voer het met groente/fruit, noten enz).

40 gedeeld door 3 is 13,3. Ik ben dus per vogel 13,3 euro per 6 weken kwijt.

Als ik ecobird weer zou voeren, was ik nog goedkoper uit, dat weet ik. Maar 13,3 euro vind ik ook niet veel.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #53 Gepost op: juni 07, 2006, 00:15:34 am »
ik heb hier (belgie) een paar VA's en DA's gebeld,niemand verkoopt het hier,ze hebben hun eigen ding dat ze verkopen(kheb niet gevraagd watte) en als ze harrison willen bestellen moeten ze van leverancier veranderen en dat kunnen ze nu net niet doen ...etc ....
dus moet ik ervoor naar holland komen,ooit,eens,binnenkort