.................... Harrisons is gewoon schandalig duur
hier ben ik dus beslist niet mee eens, ik vind dat voor een huis met 1-2 vogels alle pellets zijn best wel betaalbaar
maar dat is persoonlijk
dit alleen omdat de da er veel aan wil verdienen en vele mensen denken dat wat de da zegt ook het enige zaligmakende is!
Dat is te kort door de bocht. Als je mij bedoelt ben ik begonnen met Harrison's voeren voordat ik voor het eerst deze da zag.
En na eigen onderzoek en uitproberen Harrison's, Nutribird, Kaytee, Zupreem, Ecobird ben ik bewust weer Harrison's gaan voeren.
En ik vind het ook incorrect ALS da eraan verdient, maar hoe zit het dan als in Engeland het voer even duur is?
Ga voor de grap kijken, bij 24parrot (in Engeland dus) is Harrisons ook 2x duurder dan Pretty-bird of Zupreem, en daar
heeft Drs H toch niks te maken? Maar ik ben niet van plan om hem te verdedigen, ben nu benieuwd hoe het zit.
Maar ik ken ook iemand die t bestelde uit amerika, t geld al had overgemaakt, maar t uiteindelijk niet kreeg omdat "de verzendkosten te hoog waren"volgens de verkoper
Vage smoes toch?
. Hij kreeg zn geld overigens wel terug 
Ik heb wel uit Amerika mijn eerste proefpakje (gratis) gekregen, maar het was jaren geleden. Toen was ik in Nederland gaan zoeken en vond het bij dierenarts.