Ik ben de beste ....... dus zoveel mogelijk betalen
Ik verkoop het beste ........ dus zoveel mogelijk betalen
Ik vraag het meeste ...... dus zoveel mogelijk betalen
Mijn naam is Dr Hooimeyer ( bijnaam Dr Money wordt er gezegt)
Ik ben de beste ........ mijn doel is om zoveel mogelijk papegaaien te helpen door hun baasjes zoveel mogelijk te helpen.
Ik verkoop het beste ...... voer wat er op dit moment verkrijgbaar is ,maar tegen kostprijs want ik heb een doel om zoveel
mogelijk papegaaien te helpen door het voer betaalbaar te houden.
Ik vraag het meeste ..... nee hoor de consults zijn niet te duur , ik heb n.l een doel.
Mijn naam is Dr Hooimeyer ( geen bijnaam , maar een wens)
Nog niet zolang geleden sprak ik een man die al jaren bij Dr Hooimeyer kwam met zijn duiven omdat hij van mening was dat Dr Hooimeyer de beste was , maar doordat hij voor een consult 2x zoveel vroeg als een andere dierenarts ging hij maar niet meer naar Dr Hooimeyer. Er volgenden velen ,,oorzaak te duur,,
Jaren geleden werd er Clausvoer op de markt gebracht omdat dit voer samen met eivoer en zaad een compleet voer voor de papegaaien was , en ja hoor Dr Hooimeyer bracht ook voer op de markt n.l clausvoer+ eivoer+zaad in 1 verpakking en dit was natuurlijk weer 2x zo duur als wanneer het clausvoer, eivoer en zaad apart gekocht werd. Dr Hooimeyer dacht een gat in de markt omdat clausvoer bij velen onbekend was.Het voer van Dr Hooimeyer verdween weer van de markt ,,oorzaak te duur,,
Op meerdere forums wordt een pleidooi gehouden voor Dr Hooimeyer maar volgens mij zouden er veel meer papegaaien een beter leven krijgen wanneer Dr hooimeyer er niet alleen voor de ELITE onder ons is maar ook voor de grote grijze massa.
Met ELITE bedoel ik de mensen onder ons die voor hun papegaai het beste willen en dan ook niet op de EURO,S letten of hoeven te letten.
Met de grijze massa bedoel ik de mensen die ook voor hun papegaaien het beste willen maar niet naar Dr Hooimeyer gaan omdat de kosten te hoog zijn.
Als het zoveel mogelijk geld verdienen niet in de genen zit van Dr Hooimeyer komt het vast nog wel goed.
met vriendelijke groeten,
Peet