ha die Frank,
toch even en reactie op die van jou,
Wat me opvalt is dat je nu pas na de aanschaf bezig bent om je te informeren over je ara, maar ja beter laat dan nooit.
mvg Frank
Ik ben niet zomaar aan een ara begonnen en heb er wel degelijk veel info over verzameld.
Mede door dit forum ben ik tot de keuze van een ara gekomen omdat het ( volgens de kenners ) een echte familie vogel is.
Ik had ook voor een grijsje kunnen kiezen die vaak naar 1 persoon trekt of voor een grasparkiet die zijn tenminste wel lief voor iedereen en die bijten ook niet zo hard.
Geen oordeel over anderen die wel voor een grijsje of een grasparkiet hebben gekozen maar de ara was en is voor mij DE kromsnavel.
Vind het daarom ook een beetje jammer dat je zo'n oordeel velt over iemand waar je toeten nog blazen van weet.
Natuurlijk weet ik niet alles en kom ik dingen tegen in de praktijk die je niet kunt terug vinden hier op het forum.
Dit is ook pas mijn eerste ara ( lees kromsnavel )
Is het dan zo erg om daar vragen over te stellen ?
of wordt iedereen die hier een vraag stelt als een "impulsieve" koper afgeschilderd ?
Tenminste dat gevoel krijg ik wel bij de opmerking van jou.
Sorry maar ik zal niet meer om info vragen hier op het forum.....het kon namelijk wel eens een domme vraag zijn voor mensen die al 4.5 jaar een ara hebben en die er WEL alles over wisten toen ze hem kochten.
Misschien kom ik dan wel over als een "expert".
Ja ik ben link, bloed link zelfs hoe iemand zo arrogant kan zijn om zo iets over iemand te zeggen zonder dat hij of zij de achtergrond weet van iemands keuze.
We zijn niet allemaal experts en ik zeker niet vandaar dat ik hier op het forum ook mijn info probeer te halen.
Maar goed dat is vanaf heden dan ook afgelopen het zal niet meer gebeuren dat ik domme of "impulsieve" vragen stel.
Groeten René