Ik ben er vandaag geweest en heb een heel gesprek gevoerd met die mensen, het voer ziet er goed uit smaakt ook goed( ja ik heb ze geproefd)
De prijs ligt een stuk lager dan de h pellets ze hebben voor alle soorten( lees grote) verschillende pellets ook handopfokpap, en een pellets speciaal voor jonge amazones die is iets zachter van structuur en om mee te beginnen ideaal, je kan ze weken in water of vruchtensap zonder dat ze uit elkaar vallen, alles is puur natuurlijk, dus geen conserverings middelen eraan toegevoegd, en natuurlijk kleurstoffen gebruikt voor de rode pellets,
Ik kreeg 2 grote zakken pellets mee , de staafjes en de korrel, en een zak handopfok voer, en dat helemaal gratis om het te testen.
Thuisgekomen heb ik aan alle gaaien de 2 pellets gemengt gegeven, en wonderbaarlijk begonnen ze er gelijk allemaal van te eten zelfs de verstokte zaad eters

Django mijn amazone had zelfs zo'n trek dat hij zijn hele poot vol had met die staafjes hahaha
Dus het valt erg in de smaak deze pellet,
wel nog even met dokter bastiaanse erover gesproken en hij zei dat ik gewoon moest verdelen dus pellets en zaad blijven voeren