bedankt voor jullie reakties allemaal

, ik zal proberen om een beeld van coco te geven
Ik heb coco in feb 2005 gekocht, vervolgens lid van dit forum geworden en op aanraden, coco laten testen bij dr hooymeyer, waar die allemaal op getest is zou ik niet echt weten, wel weet ik dat coco een hele gezonde vogel is,(gewiekt) eet en drinkt goed, speelt leuk, en doet vaak niets anders dan de hele dag kletsen.
moeilijkheidsgraad? tja tis helaas nog steeds zo dat alleen mijn man hem mag vertroetelen(ik heb geen probleem meer met opstappen gelukkig, maar op vrouwen issie niet zo dol helaas), maar ik loop hem de hele dag te bedienen

ik leur hem overal mee heen, bos, fiets, auto(los) om/in het park, en ben zelfs zaterdag met hem naar de supermarkt geweest haha, vond die helemaal geweldig hij keek z'n oogjes uit, vooral bij de afdeling fruit en groente

tja wat moet ik nog meer zeggen....tis een grijze hé, dus een eigenwijze donder. ps hij is dol op douchen, en heeft ook geen probleem om hem een ochtend of zo alleen te laten(in de kooi.
ohh ik moet er niet aan denken zeg, alleen in huis met alleen iemand die hem water en voer komt brengen, ik denk dat ik dan idd niet zou gaan, zou helemaal geweldig zijn om coco bij een van jullie te mogen onderbrengen, dat doe ik 10x liever dan bij mijn schoonouders of iemand die er helemaal geen verstand van heeft, maar goed nood breekt wetten, maar dat zou giga afzien zijn voor coco...ps ik ben ook bereid om me als logeeradres beschikbaar te stellen, dus alleen niet in de week van 11-aug t/m 18 aug want dan gaan we dus zelf op vakantie, hij/zij moet wel een tijdje alleen kunnen zijn(in aanwezigheid van coco, en hond, maar meestal is er wel iemand thuis), ik hoop hiermee voldoende info te hebben gegeven, maar als er nog vragen zijn