Auteur Topic: Hoe oud was jouw gaaitje toen hij begon te praten en wat was zijn eerste woordje  (gelezen 4237 keer)

Cosch

• Gast
Re: Hoe oud was jouw gaaitje toen hij begon te praten en wat was zijn eerste woordje
« Reactie #30 Gepost op: juli 13, 2006, 12:25:55 pm »
Ik moet er wel om lachen dat het eerste woordje vaak kiekeboe is.
Dus als je wilt dat ze leren praten, ga dan het kiekeboe spelletje doen!  ;D  ;D

Zo heb ik Coco geleerd: dat ik zei: wat doet de poes? en Hij: miauw
Maar nu is het eigenlijk andersom. Want coco roept de hele tijd: wat doet de poes? En helaas zeg ik dan vaak miauw!  :)  ;D

Sanco

• Gast
Re: Hoe oud was jouw gaaitje toen hij begon te praten en wat was zijn eerste woordje
« Reactie #31 Gepost op: juli 13, 2006, 12:33:25 pm »
Zo heb ik Coco geleerd: dat ik zei: wat doet de poes? en Hij: miauw
Maar nu is het eigenlijk andersom. Want coco roept de hele tijd: wat doet de poes? En helaas zeg ik dan vaak miauw!  :)  ;D

Hahaha te grappig!!  ;D

Africangrey

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: juli 13, 2006, 12:46:24 pm »
 ;D ;D

Ja ja dat herken ik wel van Paco vroeger, dan zijn de rollen dus omgedraaid he :)

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #33 Gepost op: juli 13, 2006, 13:42:44 pm »
Want coco roept de hele tijd: wat doet de poes? En helaas zeg ik dan vaak miauw! :) ;D

;D

Zo moets ik ook zo lachen toen jij vertelde dat je je oppasgaai riep met: Japie waar ben je? En dat Japie dan met miauw antwoordde! ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: juli 13, 2006, 14:01:17 pm »
 ;D  ;D

Ja dat klopt!
Gekke Japie!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #35 Gepost op: juli 13, 2006, 14:08:21 pm »
;D  ;D

Ja dat klopt!
Gekke Japie!

zei ie niet zoiets ook ,dat klonk als gekke corina  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: juli 13, 2006, 14:09:34 pm »
 :-[ dat was coco

Corina Brompot  :-[

Sanco

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: juli 13, 2006, 14:24:56 pm »
:-[ dat was coco

Corina Brompot  :-[

;D zo grappig!

antje12

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: juli 21, 2006, 18:54:05 pm »
Noiu Max zegt ook kiekeboeeeeeeeeeee Max en jaaaaaaaaaaaaaa en verder doet ie wel wat geluiden na maar daar blijft het eigenlijk bij. Luna brabbelt nog een eind weg maar die is pas 5 maanden dus of die echt gaat praten durf ik niet te zeggen ze is wel overduidelijk luidruchtiger dan Max

TWEETY

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: juli 21, 2006, 19:08:17 pm »
tweety heeft al een aardig mondje (bekje vol)

kom een keer bij mamma
is pappa daar
mamma koek
koek is op
tweetyyyyyy  awel
kiekeboe
koekkoek
kakka :-[
scheetjes laten
auw auw auw

antwoorden als ik vraag wat doet de kip ...... toktoktoooook
                                 wat doet venus(de hond)   ........woef woef woef

als ik stilletjes iets zeg fluisterd ze zwzwzwzw :)

Sanco

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: juli 21, 2006, 19:09:27 pm »
Noiu Max zegt ook kiekeboeeeeeeeeeee Max en jaaaaaaaaaaaaaa en verder doet ie wel wat geluiden na maar daar blijft het eigenlijk bij. Luna brabbelt nog een eind weg maar die is pas 5 maanden dus of die echt gaat praten durf ik niet te zeggen ze is wel overduidelijk luidruchtiger dan Max

Ja dat brabbelen komt mij ook bekend voor!  :)  Maar soms lijkt ´t wel alsof er iets verstaanbaars tussen zit maar ik word nooit wijs wat precies..  ???

Sanco

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: juli 21, 2006, 19:10:14 pm »
tweety heeft al een aardig mondje (bekje vol)

kom een keer bij mamma
is pappa daar
mamma koek
koek is op
tweetyyyyyy  awel
kiekeboe
koekkoek
kakka :-[
scheetjes laten
auw auw auw

antwoorden als ik vraag wat doet de kip ...... toktoktoooook
                                 wat doet venus(de hond)   ........woef woef woef

als ik stilletjes iets zeg fluisterd ze zwzwzwzw :)

Ja dat fluisteren vind ik ook zó mooi! dat doet Einstein de grijze ook, zo lief!

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: juli 23, 2006, 13:17:29 pm »
Ik kan geen antwoord geven op deze vraag.

Orrie heb we gekregen toen hij ongeveer 20 jaar oud was. Japie heb ik gekregen toen hij 28 was en Coco heb ik gekregen toen ze 5 was.

Allen konden dus al wat zeggen en ik weet niet wanneer en wat hun eerste woordjes zijn geweest.

Pascal

Sanco

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: juli 24, 2006, 08:47:33 am »
Ik kan geen antwoord geven op deze vraag.

Orrie heb we gekregen toen hij ongeveer 20 jaar oud was. Japie heb ik gekregen toen hij 28 was en Coco heb ik gekregen toen ze 5 was.

Allen konden dus al wat zeggen en ik weet niet wanneer en wat hun eerste woordjes zijn geweest.

Pascal

En wat kunnen ze allemaal al zeggen?  ;)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #44 Gepost op: juli 24, 2006, 10:17:39 am »
En wat kunnen ze allemaal al zeggen?  ;)

Hier vind je een aantal van wat Japie kan. Orrie zegt niet zoveel en laten we het over Coco maar niet hebben  :-X  ;D