Ja hoor, hij had het echt op hem gemunt. Hij was de enige man

huis, voor de rest waren we met 4 vrouwen. En hij heeft hem zwaar gebeten. Ik weet wel ondertussen dat mijn vogel een hekel heeft aan bezoek en waarschijnlijk ook aan mannen. Dat had de vrouw van wie ik hem gekocht heb eventjes vernoemd. Mijn schoonbroer denkt dat het komt omdat hij bij het binnenkomen rechtstreeks naar de kooi gestapt is en tegen de vogel beginnen praten is maar vooral omdat hij zijn kooi aangeraakt heeft. Beetje aan de tralies bezig geweest. Misschien is dat de reden. Hoedanook, mijn vogel is niet sociaal en toch een bijter. Mijn dochter bijt hij ook soms, zij durft er nu al niet meer aankomen. Met mij daarentegen doet hij het schitterend

, maar hij laat wel merken wat hij wil en wat niet. Hoe oud hij precies is weet ik niet, men zei 2 jaar maar hij kan er evengoed 10 zijn. Zijn oogjes zijn geel.
Ik ben helemaal niet bang dat hij mij zou bijten, maar wel bang dat hij dus voortdurend anderen zal bijten,

en zeker nu hij er zelf naartoe vliegt, hoewel ik hem laten kortwieken heb. Vreemd he.
micheline