Auteur Topic: Waar laten wieken???  (gelezen 1130 keer)

Patyar

• Gast
Waar laten wieken???
« Gepost op: juli 23, 2006, 16:44:30 pm »
Wij hebben onze Chanel laten wieken bij de dierenarts. Het is zo lelijk gebeurt, echt zo recht afgeknipt   :cry: en dat koste ons een consult van 24,-  :o Nu moet Coco gewiekt worden en wilde we eigenlijk maar naar Rentenaar gaan, niet dat ik zo'n fan ben van die man maar hij knipt wel netjes en gratis haha. Nu kwam Corina (Cosch) met het feit dat ik moest uitkijken voor ziektes, en daar zit natuurlijk wel een logica in. Maar daarentegen hij kan zich natuurlijk geen zieke vogel veroorloven daar want dan kunnen ze allemaal dr aan gaan  :o maar wat raden jullie mij aan? Weet iemand een ander adres in Zaandam/ Zaanstad? Ik hoor jullie graag...

Cosch

• Gast
Re: Waar laten wieken???
« Reactie #1 Gepost op: juli 23, 2006, 17:26:34 pm »
Ik ben zelf met Kaya naar Verstappen in Driebergen (bij Utrecht) geweest. Die knipt netjes is niet duur. Maar ik weet niet of hij consult er bij rekent.
Alleen het vreemde is, dat ik laatst ook iemand verteld had daarover en die belde daar heen, en werd hen verteld dat ze het beter maar zelf konden doen!  ???  ???

Dus ik begrijp er echt helemaal niks van.

Maar je kunt er een telefoontje aan wagen als je daar wat in zie!

Of 29 juli naar Dordrecht gaan. En de workshop bijwonen en kortwieken!  :)

Patyar

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juli 24, 2006, 02:11:29 am »
Ik ben zelf met Kaya naar Verstappen in Driebergen (bij Utrecht) geweest. Die knipt netjes is niet duur. Maar ik weet niet of hij consult er bij rekent.
Alleen het vreemde is, dat ik laatst ook iemand verteld had daarover en die belde daar heen, en werd hen verteld dat ze het beter maar zelf konden doen! ??? ???

Dus ik begrijp er echt helemaal niks van.

Maar je kunt er een telefoontje aan wagen als je daar wat in zie!

Of 29 juli naar Dordrecht gaan. En de workshop bijwonen en kortwieken! :)

Ja hahaha  :)  die workshop bijwonen!!!

Maar naar Utrecht gaan gaat mij toch iets te ver, kost ook weer benzine en hij kost geld en ik moet weer iemand vragen want heb geen auto en dan kan ik net zo goed weer naar die dierenarts gaan  hahaha, onee die knipt lelijk  :angry:  hahaha, maar lief dat je met me meedenkt cor :-*
Misschien kan Sjaak het doen voor me hahaha, heb m nog niet gebeld trouwens, heb het zo druk momenteel met mn werk.

Ga jij overigens naar dordrecht??? Ik zou wel willen maar nogmaals heb zelf geen auto en dan ben je weer zo afhankelijk van n ander en dat zal danwel  weer mn schoonvader worden en die is zo ongeduldig en dan zijn we weeeeeeeer zo weg  :cry:  ;D  :P Nah kijk wel ff... Truste

PS Waar vind ik de adv. van deze dag in Dordrecht? Weer op de site van de moderne papegaai???
« Laatst bewerkt op: juli 24, 2006, 02:16:57 am door Patyar »

Cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 24, 2006, 06:50:43 am »
Nee ik ga zeer waarschijnlijk niet naar Dordrecht. Wel naar Rotterdam in september!
De info over Dordrecht staat weer op demoderne papegaai en SPPW.

Gr Corina