éénkennig is een (volgens mij) groot woord
wij hebben flipke vanaf hij drie maand was (handopfok) en hij is er nu acht,nee morgen 9 maand
wat betreft eenkennig,ik weet het niet zo goed,het is allezins MIJN gaai maar men man en men zoon mogen er ook veel mee doen,ik mag er veel meer mee doen,en er zijn dingen die men zoon niet mag doen maar men man dan weer wel,moet ik er dan uit opmaken dat hij éénkennig is,ik denk van niet,ik denk gewoon dat hij zijn favoriet heeft
sinds een tijdje leer ik hem ook vreemden te vertrouwen,vreemden voor hem,niet voor mij hé,en laat ik hem al eens opstappen
als hij wil zal hij gaan als hij nee zegt ,blijft hij steevast bij mij zitten,is hij daarom éénkennig ,ik denk het niet,hij heeft gewoon zijn voorkeur
een vrouwke trekt naar een mannelijk baasje,een manneke trekt naar een vrouwelijk baasje,éénkennig ;ik denk van niet,puur toeval geloof ik
ook ben ik ervan overtuigd dat de opvoeding erveel aan doet en/of je éénkennigheid in de hand werkt,maar dat is mijn mening ,geen feit,alke grijze is anders zo zei je zelf al
veel succes met de keuze van je gaai