Auteur Topic: Ik ben vogelloos  (gelezen 6542 keer)

Sanco

• Gast
Re: Ik ben vogelloos
« Reactie #15 Gepost op: juli 26, 2006, 09:22:29 am »
Dat lijkt me echt raar inderdaad, zo stil in huis! Echt lief van je dat je ze naar een koelere plek brengt terwijl je ze nu zo moet missen!  :-*  Hopelijk koelt het gauw weer af!

Patyar

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juli 26, 2006, 12:30:15 pm »
Kaya zat heel veel met de snavel open. (tongetje zag ik heen en weer gaan. Borstje als een gek op en neer) En de vleugels wijd en veren strak op de kop. Als hij zichzelf ging poetsen moest hij al bijkomen!

HIj heeft natuurlijk ook niet de beste conditie, na zijn hele leven op zonnebloempitten! :cry:

Ahaaaa  :CENS , Nee gelukkig vertonen Coco en Chanel hier geen van deze symptonen, maar idd ze hebben altijd goede voeding gehad dus zijn in goede conditie  :thumsup: . Ik weet trouwens helemaal niets van jouw gaaitjes 8ergronden af?  ??? Als ik het goed begrepen heb, heb jij Coco al van baby af aan maar waar Kaya nu vandaan komt???  ??? Vertel Cor haha...

Cosch

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juli 26, 2006, 12:53:44 pm »
Hahaha! Coco heb ik idd vanaf 15 weken oud!
Die is nu 3 jaar!

Ik wilde gezelschap voor Coco. Dus ben ik op marktpalats op zoek gegaan naar een '2e handsje'
En Kaya heb ik nu een half jaar. En heb ik via marktplaats gekocht van iemand. Hij is 19 jaar.
Hij zat op zonnebloempitten enzo. At geen fruit en geen groente. (nu kan hij er haast geen genoeg van krijgen).
Ik weet ook heel weinig van hem! Behalve dat ik al minstens de 5e eigenaar ben (incl kweker).

https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php/topic,25123.0.html

Gr Corina

Patyar

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juli 26, 2006, 13:10:09 pm »
Hahaha! Coco heb ik idd vanaf 15 weken oud!
Die is nu 3 jaar!

Ik wilde gezelschap voor Coco. Dus ben ik op marktpalats op zoek gegaan naar een '2e handsje'
En Kaya heb ik nu een half jaar. En heb ik via marktplaats gekocht van iemand. Hij is 19 jaar.
Hij zat op zonnebloempitten enzo. At geen fruit en geen groente. (nu kan hij er haast geen genoeg van krijgen).
Ik weet ook heel weinig van hem! Behalve dat ik al minstens de 5e eigenaar ben (incl kweker).

https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php/topic,25123.0.html

Gr Corina

Jeetje Cor, dat is ook wat, maar bij jou blijft hij natuurlijk he...

Cosch

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juli 26, 2006, 13:18:45 pm »
Ja klopt. Bij mij blijft hij!  :thumsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: juli 26, 2006, 21:41:55 pm »
Ik heb begrepen dat Kaya het reuze naar zijn zin heeft!
Coco is wat stiller maar die moet even wennen aan de nieuwe situatie. Die kan dat wat moeilijker accepteren.  ::)

Zitten Coco en Japie eigenlijk nog bij elkaar? Of is de liefde over?

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: juli 26, 2006, 22:12:37 pm »
Ik heb begrepen dat Kaya het reuze naar zijn zin heeft!
Coco is wat stiller maar die moet even wennen aan de nieuwe situatie. Die kan dat wat moeilijker accepteren.  ::)

Zitten Coco en Japie eigenlijk nog bij elkaar? Of is de liefde over?

De liefde is volgens mij over. ze zoeken elkaar niet op  ???

Cosch

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juli 26, 2006, 22:13:48 pm »
Dat is mooi. Dan zat het niet zo diep!  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #23 Gepost op: juli 26, 2006, 22:52:32 pm »
corina goed nieuws
voor vrijdag en zaterdag en zondag geven ze (in belgie) maar temperaturen meer van 21 tot 26 ,dat is toch al veel minder hé
nu nog alleen de warmte uit het huis krijgen en dan komen je gaaitjes weer vroem(=terug int belgisch)  :)

Cosch

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juli 26, 2006, 23:02:05 pm »
Jaaa dat is goed nieuws. Moet ff in de gaten houden of het dan niet weer volgende week zo warm word! En dan kunnen ze idd al weer snel terug.

maar ik was blij dat ze op zo'n dag als vandaag niet hier zaten!  :(

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #25 Gepost op: juli 26, 2006, 23:05:06 pm »
hebben jullie daar ver in nederland ook die warme vochtige wind gehad die ze hier hadden voorspeld,hij zou uit afrika komen ,warm-vochtig en dan voor ons zeer plakkerig natuurlijk

Cosch

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: juli 26, 2006, 23:08:41 pm »
Ja idd. Zo'n warme wind. En heel erg benauwd buiten. Echt zweet weer!

Dorian

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: juli 27, 2006, 09:44:50 am »
Het REGENT hie in Delft. Het is bewolkt!!!!! En voor volgende week zijn de voorspellingen geen hittegolf meer Corina...
Het is momenteel op het balkon maar 23 graden....
Zicht op je maatjes weer thuis dus....

*hoop niet dat het nu openbreekt, want dan wordt het echt VIES plakkerig weer....*

Sanco

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: juli 27, 2006, 09:49:40 am »
Hier is het ook lekker bewolkt Corina! alleen beetje jammer dat het daardoor niet gelijk afkoelt. Het is lichtelijk benauwd, maar ik heb weinig te klagen met de airco op m'n werk hoor! Ik hoop echt voor je dat je je gaaitjes weer gauw bij je hebt! Trouwens wel echt tof van Pascallo dat hij wil oppassen!  :a036:

Cosch

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: juli 27, 2006, 09:52:03 am »
Perfect! misschien dat het dan gaat opklaren!  :thumsup:

Nou het scheelt dat ik in het begin van de warmte en de eerste hittegolf, het wel 'koel' kon houden voor ze. Dus ze hoeven niet snel weg. Maar dit is ook wel extreem natuurlijk.

Gr Corina