Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 181887 keer)

giggles

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #285 Gepost op: juli 09, 2007, 22:49:29 pm »
Hahaha, Tigo begint Balou na te apen.
Gisteren bij me ouders zat ie echt helemaal op de praatstoel... Het hele fluit repertoire van Balou kwam voorbij, maar dan van Tigo af....
En toen Ilona ze net in de kooi zette zei Tigo ook nog hallo  :thumsup:

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #286 Gepost op: juli 11, 2007, 18:01:23 pm »
Ik lig hier toch net helemaal in een deuk! Over papegaaien en slim zijn en domme kinderliedjes.
Mr Darcy zit in zijn kooi te zingen, maar voor de R gebruikt hij een W. Weet je wat hij zingt:
Papegaaitje leef je nog? en dan: hoewa hoewa!
 cheesy3 cheesy2

ede

• Gast
« Reactie #287 Gepost op: juli 14, 2007, 18:11:04 pm »
Kaya zit op het deurtje van de computerkast. En nu liep Coco op de grond te scharrlen. Op een gegeven moment loopt hij naar het deurtje toe waar kaya op zit en gaat er hevig aan zitten zwengelen. Kaya moest gewoon zijn evenwicht bewaren! cheesy2 was een erg komisch gezicht.

ede

• Gast
« Reactie #288 Gepost op: juli 18, 2007, 07:13:52 am »
Ik heb nog een echte monitor van de computer. Nog geen geld overgehad voor een platte.
Maaruh Kaya was vanochtend op onderzoek uit naast het beeldscherm en in eens was tie verdwenen. Dus ik kijk: Zit tie bovenop de achterste stuk van het beeldscherm te kijken. Bijna klem tussen een plankje en het beeldscherm. cheesy2
Echt die kop erbij! Dat beest is zooooo nieuwsgierig hij klimt overop en onder!

Was erg grappig. Mn fototoestel lag bij de hand dus ik heb snel een paar foto's gemaakt. KOmt vanavond!  :thumsup:

ede

• Gast
« Reactie #289 Gepost op: juli 18, 2007, 09:28:15 am »
 ;D  ;D

Ik doe de deurtjes dan gelijk weer open en dan zit tie te dansen! Echt zo leuk!
Of ik doe kiekeboe ofzo!
Maar hij klimt rustig mijn grote kast in en de computerkast dan!

jaaaaaaaa die aflevering ken ik. Ik ben echt Friends fan. Vind het zo leuk.   :thumsup:

ede

• Gast
« Reactie #290 Gepost op: juli 18, 2007, 19:03:18 pm »
Ik heb nog een echte monitor van de computer. Nog geen geld overgehad voor een platte.
Maaruh Kaya was vanochtend op onderzoek uit naast het beeldscherm en in eens was tie verdwenen. Dus ik kijk: Zit tie bovenop de achterste stuk van het beeldscherm te kijken. Bijna klem tussen een plankje en het beeldscherm. cheesy2
Echt die kop erbij! Dat beest is zooooo nieuwsgierig hij klimt overop en onder!

Was erg grappig. Mn fototoestel lag bij de hand dus ik heb snel een paar foto's gemaakt. KOmt vanavond!  :thumsup:

De foto's!  :)

cheesy2

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #291 Gepost op: juli 18, 2007, 22:52:40 pm »
laatst waren tuur en flip gezellig aan het spelen op de touwen en de ladder en tuur hing wat lager onder flip en flip bukte zich om hem te raken(zacht snavelen) en tuur zakte nog wat dieper en riep "kom dan kippeke kom"
we lagen hier met zen drieën gelijk plat  ;D ;D ;D

giggles

• Gast
« Reactie #292 Gepost op: juli 30, 2007, 20:01:13 pm »
Die van ons zijn ook zo ondernemend.
Vooral Lola weet heel snel hoe ze ergens op moet klimmen en dan het liefst op plekken waar wij het niet goed van vinden  shootme

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #293 Gepost op: augustus 18, 2007, 17:55:55 pm »
Kaya heeft het door dat we rond deze tijd eten.  Ze roept wel eens: "eten koken" rond deze tijd.  :) niet zo vreemd want als ik ga eten koken gaat ze de kamer in en dan in haar kooi en dan zeg ik: ik ga eten koken.

Kom ik net thuis van de kids weg brengen (ze gaan een nachtje bij opa en oma logeren) is het eerste wat Kaya naar me roept toen ik binnen kwam: "wat gaan we eten?"  cheesy2

Dat heeft ze dus van de kinderen die dat altijd roepen als ik aan het koken ben  ::)

ede

• Gast
« Reactie #294 Gepost op: augustus 18, 2007, 18:20:09 pm »
 ;D  ;D
Ohhh wat is tie slim!

(ik hoor Coco achter me zeggen: Lekker. Dus ik type: Ohhh wat is tie lekker :S  ;D)

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #295 Gepost op: augustus 18, 2007, 21:07:48 pm »
;D mooi toch echt een bijdehandje.... :CENS ben benieuwd wat Jacko zijn eerste woordje zal zijn...

had je hem meegebracht op de meeting kon ik het je al vertellen,mick heeft er ook nieuwe woordjes geleerd ,dorian zal het wel vertellen watte  :-X   ;D ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #296 Gepost op: augustus 19, 2007, 00:35:55 am »
flipke is zeer blij dat alles weer normaal is en hij thuis op men schouder kan zitten terwijl ik forum ,op een gegeven moment komt hij gewoon aan men lippen wat hangen en aan men tong wat foefelen en ..............oeps ,heeft hij men gebitje vast en ik kweeg wet niweew tewug  ;D

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #297 Gepost op: augustus 19, 2007, 01:05:37 am »
 ;D  ;D

Van de week op straat zegt iemand tegen Jacky: sparrow, zegt Jacky gelijk er achteraan: ara  ;D

giggles

• Gast
« Reactie #298 Gepost op: augustus 19, 2007, 13:21:53 pm »
Afgelopen vrijdag met Lola op de franse markt geweest. Dat trok wel wat bekijkt daar in Frankrijk  :o
Volgens de fransen was Lola een buizert, dus Vivke had ze maar wijsgemaakt dat het een regenboogbuizert was  ;D
Die fransen ::)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #299 Gepost op: augustus 20, 2007, 18:58:16 pm »
Ja lachen is dat he? Ik las pas het begin nog eens door en was al vergeten dat de gebeurtenissen waar ik het over had, ooit plaatsgevonden hadden!  ;D Is echt leuk om nog eens door te lezen!! :thumsup: