Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 181898 keer)

Cosch

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #75 Gepost op: januari 01, 2006, 20:31:58 pm »
Nou het gaat nog leuk worden met Coco en Kaya!

Kaya was een beetje gek aan het doen (zie topic gedrag en verzorging)
Zegt Coco, terwijl hij naar Kaya kijkt, He joh! Hoe ist met joe? Wat ben je aan het doen? (incl lachje erachteraan)
We lagen helemaal in een deuk!

gr Corina

amacera de pera

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: januari 02, 2006, 20:56:19 pm »
we hebben van daag een andere bel op gehangen zo een met 24 verschillende melodien kan ik af en toe wisselen , lora deed de andere bellen (een van boven en een van de intercom) alle twee na ja en dan loop je steedes voor niets naar de deur ,dat ging aardig vervelen vandaar de nieuwe  ik hoop dat het even duurt voor zij deze na  kan doen,  na dat er een paar keer was gebeld en lora niets had gedaan werd er vanmiddag weer gebeld en in eens roept lora mooi he hahaha 

gr Ann

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #77 Gepost op: januari 06, 2006, 13:22:03 pm »
Ik weet niet of het volgende komische voorval in dit topic thuishoort, maar grappig is het wel!
Vriendje (7) van jongste speelt hier en bekijkt de nieuwste aanwinst (Skye dus). Zegt vriendje: Wat hebben jullie rare vogels zeg! En Nederland is zo plat!  ????Wat bedoel je mannetje? Nou jullie hebben een bergpapegaai en een valparkiet!  :)

Jonkie

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: januari 06, 2006, 14:11:54 pm »
Arie (die ik nu pas 6 dgn tam probeer te maken) ontsnapt uit de kooi. Hij schrikt zo van die nieuwe omgeving dat hij direkt bij z'n baasje op z'n hoofd gaat zitten :hart:

Africangrey

• Gast
« Reactie #79 Gepost op: januari 06, 2006, 19:37:06 pm »
Ha ha leuk he al die voorvallen
Ik wil ook wel even wat leuks vertellen.
Mijn papegaai had al geleerd van daaag en doei en tot ziens als wij het huis verlieten.
Zit ik op een gegeven moment gewoon met hem op de bank, loopt er een bekende voorbij en ik zwaai.
En wat denk je zegt hij : daaaaag tot ziens! ;D
Ik zal wel gezwaaid hebben als ik wegging. :o
Gr.
Ineke

Aaranâ„¢

• Gast
« Reactie #80 Gepost op: januari 06, 2006, 21:35:48 pm »
Douchen met lolly

Ik: lekker he lolly
Lolly: he?
Ik: Of je het lekker vind.
Lolly hmmmmm lekker
Ik: krijg ik nog een kus
Lolly: *smak* lekker.
Ik ja echt lekker
Lolly hmmmmmm.

coco

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: januari 07, 2006, 03:42:06 am »
zo'n bel heb ik ook met die verschillende geluiden ik wou er een kerst melodie op vinden maar weet ik veel waar die zit dus probeer er verschillende uit en de hond begint bij elk nieuw geluid te blaffen en te joelen en coco zeg heel geschrokken NOU ZEEEEGGGG hahaha lachen man had die ook nog nooit gezegt hoor k'lach in een deuk

Riboet

• Gast
« Reactie #82 Gepost op: januari 14, 2006, 10:12:10 am »
De gaaien zitten hier 's avonds op de papegaaienspeelplaats en pas als we op bed gaan, dan gaan ze terug in de kooi.
Het ritueel is dus dat ik de gaaien in de kooi zet en Leo sluit zijn computer (een laptop) af. Die laptop geeft dan een tweetonig geluid ter afsluiting.

Het is nu zo dat als ik Favo in de kooi heb gezet en ik draai me om om een volgende gaai te halen van de papegaaienspeelplaats ik altijd de computer hoor afsluiten, ook als deze al echt afgesloten is  :).

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #83 Gepost op: januari 14, 2006, 10:50:09 am »
 ;D Dat is net zoiets als het "Dóei!!" van Sjakko als iemand zijn jas pakt of de deur naar de hal opendoet.. Wat letten ze toch altijd op hè? Alles wat je doet, zien ze en ze weten precies de rituelen. Als ik het bad aanzet, wordt één van de jongens altijd in bad gecommandeerd door Sjakoo! :)

Pascalle

• Gast
« Reactie #84 Gepost op: januari 14, 2006, 20:54:50 pm »
Schijnbaar zeg ik altijd "zo ben je weer lekker schoon, he jongen" als we na een douche-beurt naar beneden lopen. Dus gisteren zei hij ineens na het douchen toen ik ff niks zei": "zo ben je weer lekker schoon, he jongen"! En dan ook echt met mijn stem!! Ik lag helemaal dubbel van het lachen  ;D ;D ;D!

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #85 Gepost op: januari 14, 2006, 21:28:52 pm »
niets speciaal of zo, maar elk kind en ouder hier bij ons heeft wel een GSM.
Vandaag liepen er veel op zoek naar hun GSM omdat er eentje afging...

Heu niet dus, het was Chico. :thumsup:
Was dat verschieten dat die dat kon.
Net echt.  :cool:

Ik wacht al op een volgende verassing, want Chiko kan blijkbaar al heel veel
en begint echt open te komen.  :-*

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #86 Gepost op: januari 15, 2006, 12:48:04 pm »
Echt niet te geloven dat hij nu ineens komt met allerlei dingetjes, waarvan je niet wist dat ie het kon! Hij bloeit op! Hij is vrolijk!! Aandacht!!! :thumsup:

Het voordeel daarvan is, loes, dat ik steeds meer gemotiveerd ben.  :cool:
ok toegegeven dat ie dat allemaal uit zichzelf doet, ik zat er voor niet tussen.
Maar wetende dat hij het kan, probeer ik hem nieuwe leuk dingen aan te leren, nieuwe deuntjes.
want sinds twee-/drietal dagen komt hij kopje geven als ik "kom kom" zeg om te kroelen.
nu nog zien of hij het zelf gaat nazeggen/fluiten.
Maar ik ben super gemotiveerd en hij is inderdaad super vrolijk,
dat zie je de manier waarop hij rondhuppeld, fluit, krijst.
Hij zit niet meer stil nu en slaapt niet zoveel meer nadat hij een inspanning heeft moeten doen.
Het gaat er elke dag op vooruit.  :thumsup:

ik zou durven zeggen dat ik goed bezig ben  :-[

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #87 Gepost op: januari 15, 2006, 12:51:39 pm »
Wat ik heel komisch vind van Joda is dat zij sinds een tijdje praat in dr slaap!
Overdag, koppetje onder de vleugels en dan begint het gekwetter! Hele lieve geluidjes en haar staartje wipt er helemaal van heen en weer! :) Maar ook zo: :hart:

Lani

• Gast
« Reactie #88 Gepost op: januari 23, 2006, 12:50:10 pm »
Onze Beo leeft dan wel niet meer, maar ik kan me echt iets grappigs herinneren..

Nico kende heel wat woorden, en af en toe kon hij een hele zin bouwen met aparte woordjes. Ik heb een keer meegemaakt dat ik 's ochtends wakker werd en ik kwam beneden:

Nico: 'Goeiesmorges'
Ik: 'Goedemorgen kip'
Nico: 'Kom eens, kom eens..'
Ik: 'Ja, wat is er?'
Nico: 'Hou je kop en ga liggen!'

Ik heb toen zo moeten lachen, dat 'hou je kop' en 'ga liggen' had hij nooit in zo een zin gebruikt. Ik kreeg echt vreemde gedachten over onze 'kip' =D

Pieter

• Gast
« Reactie #89 Gepost op: januari 23, 2006, 22:08:26 pm »
Hai Allemaal.
Wij hebben sinds een tijdje 2 papegaaien erbij, een Amazone en een Grijze, buiten het Bonte Boertje wat wij al hadden.
Onze laatste aanwinst een Grijze genaamd Rocko is al 15 jaar en zijn vorige gezinnetje kon niet meer voor hem zorgen. Nu Rocko sinds een maand of 3 bij ons woont, komt hij helemaal los. De kooi waar hij zo graag in zit hebben wij een beetje verbouwt. Het traliewerk aan de voorkant eruit want onze vogels zitten allemaal los, en zitten graag in hun speeltuin. Toen wij zijn kooi onder handen namen hoorde wij al iets van .......gofferrrrrr........goffer........op zijn leids, zijn vorige eigenaar kwam uit Leiden en dat was goed te horen. Toen de kooi af was en wij de speeltjes aan het ophangen waren hoorde we ......Godverdomme....Pas op hoor......kom nou.....Godverdomme.....jullie zullen het wel begrijpen dat wij hier in een deuk lagen. Rocko heeft het met praten de eerste 2 weken rustig aan gedaan, maar het was stilte voor de storm. Intussen is Rocko hier helemaal thuis en praat er hevig op los. Ondertussen horen wij...Rocko en Rockiiiiio......Lekker hoor......Moet je een stukkie??.....Pas op hoor.......Hahahaha......Kom op.......Weltrusteeeeee......In je kooi.......Slaaplekkerrrrrrrrrrr.......Tiketikkettetetetet(speelgoedgeweer)......blubblubblub(watergeluidje)......gaaaaaaaaaap........Koekje erbij........Hai knul.....Klaar...Lekker he.....Hee Joh.....teveel om op te noemen dus. Hij blijft ons ook nog dagelijks verrassen met zijn woordenschat. Jullie begrijpen dat deze vogel onze harten heeft gestolen. Zal volgende keer eens over onze andere papa's schrijven want die zijn minstens net zo leuk

Groetjes Pieter
« Laatst bewerkt op: januari 23, 2006, 22:10:00 pm door Pieter »