Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 181972 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #90 Gepost op: januari 24, 2006, 11:04:22 am »
Haha! Lachen hè? :thumsup: Sjakko roept ook vaak: "Dom vrouwtje.." (zeg ik zelf altijd hoor!) ;)

Paco

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: januari 24, 2006, 16:33:35 pm »
Als er bij ons iets gebeurd waardoor de 2 honden aanslaan.......dan zitten er 3 te blaffen!! ???
Paco doet net zo hard mee!
:)

Cosch

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: januari 24, 2006, 16:39:13 pm »
Ik had het raam laatst ietsjes openstaan en Coco floot in een keer knoerthard zijn 'bouwvakkersfluitje'.  :) Ik keek net uit het raam en liepen daar 3 mannen buiten.  :-[ Ik hoop dat ze het maar niet gehoord hebben! 

Gr Corina

miekje

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: januari 24, 2006, 18:03:15 pm »
Van de week zaten Pino, Woodstock en Jazz op een schommeltje (gemaakt van een stokje met twee kettinkjes aan de zijkant)
Ze zaten lekker rustig te schommelen, totdat Jazz aan de kettinkjes begon te knagen en het schommeltje losknapte, ze vielen met schommel en al naar beneden!  :o  ;D

Koko

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: januari 24, 2006, 21:23:25 pm »
Als er bij ons iets gebeurd waardoor de 2 honden aanslaan.......dan zitten er 3 te blaffen!! ???
Paco doet net zo hard mee!
:)
ha,ha dat doet onze Rico ook, en Koko doet pasgeboren pups na, zodat ik altijd snel naar de werpkist ren om te kijken of moeders er geen 1 plette

Groetjes
Boudewijn

Koko

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: januari 24, 2006, 21:26:52 pm »
Ik had het raam laatst ietsjes openstaan en Coco floot in een keer knoerthard zijn 'bouwvakkersfluitje'.  :) Ik keek net uit het raam en liepen daar 3 mannen buiten.  :-[ Ik hoop dat ze het maar niet gehoord hebben!  

Gr Corina
ha,ha geweldig is dat he, als ze bij mij op de klimboom voor het raam staan en er lopn mensen voor bij die Koko niet kent, zet hij me daar een keel op, ha,ha.ha 1 x was het een vervangende postbode en die liet van schrik zijn post vallen, en hij zat toen leuk te lachen hoe de postbode zijn post op raapte.

Ik lag werkelijk dubbel van het lachen  (overigens mensen die die regelmatig in de straat ziet reageert hij niet op, maar vreemde laat hij graag schrikken)

Groetjes
Boudewijn

sonjav

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: januari 25, 2006, 07:32:19 am »
Wat een heerlijk topic.
Jochem en ik hebben het schaterlachend zitten lezen.

Wat grappige dingen van onze vogels:
Dwarrel laat ons met regelmaat naar beneden rennen door een perfecte imitatie van de telefoon, en zit dan als we beneden zij triomphantelijk te kijken.
Chiku doet (raar maar waar) het geluid van een piepende deur na telkens als ze haar vleugels uitrekt.

Offline croky

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
« Reactie #97 Gepost op: januari 25, 2006, 08:25:21 am »
iago doet grag de deur na is het net of er iemand binnen komt

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #98 Gepost op: januari 27, 2006, 22:07:31 pm »
Kennen jullie dat fluitje van Friesche Vlag?

Nu zit ik gedetacheerd bij Friesche Vlag en fluit ik voor Japie af en toe dat deuntje. Maar aangezien ik niet zo goed kan fluiten klopt mijn fluit niet met het origineel van de reclame. Dus Japie fluit het ook verkeerd.  ;D

Nu zit ik boven te forummen en hoor ik beneden op de tv die aanstaat de reclame van Friesche Vlag en daar achteraan het welbekende deuntje.

En ja hoor. Japie erachteraan met het verkeerde deuntje dat ik hem geleerd heb.  :) Er zit toch blijkbaar wel herkenning in. Want hij floot het direct nadat het deuntje op de tv klaar was.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #99 Gepost op: januari 28, 2006, 12:12:20 pm »
Lachen!!! ;D Ik hoor Sjakko ook wel eens een valse noot fluiten in de deuntjes die ik hem geleerd heb, ook foutjes van mij... :)

pipo

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: januari 29, 2006, 13:42:45 pm »
Hai,

Wat leuk joh. Sjaccie doet hem wel helemaal goed na, hij heeft het zichzelf geleerd, gewoon van de reclame. Ik hoorde dat fluitje wel, maar kon het niet thuisbrengen totdat de reclame kwam.  ;D Van ADSL doet hij ook na.
Mvg.

coco

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: januari 30, 2006, 02:19:19 am »
Dat was dus een van de deuntjes die coco kende toen we hem net hadden, nou die reclame kwam niet zo vaak en ik wist bijgod niet wat het voor een deuntje was, had hem wel eens gehoord maarwaarvan toch ook al weer, jeemig zeg, wat heb ik daar over na zitten denken, en ineens kwam die weer langs....friese vlag hahaha, lekker pakkend hahaha

Cosch

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: februari 12, 2006, 11:21:41 am »
Zit Kaya net op de kooi te dutten. Zeg ik tegen hem; he slaapkop. Zegt Coco: Dikkop. Dus ik zeg nee joh, slaapkop. Coco: hahahaha!

;D Gekke beesten

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #103 Gepost op: februari 13, 2006, 13:51:24 pm »
Buiten de voliere zitten Flurry,Mati en Coco vaak samen op één stok.
Soms wil Mati naar Flurry om hem te bijten.Net ging hij weer richting Flurry,
dus ik zeg:pas op he,gaat ie zich opeens voor nep zitten krabben.
Hij raakte zich niet eens  ;D  ;D  ;D 

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #104 Gepost op: februari 13, 2006, 14:24:17 pm »
Ja,en Flurry is zo'n sulletje  :hart:
Hij laat zelfs een nootje of een broodkorstje uit z'n poot of snavel halen  ::)
Dus ik moet wel een beetje voor hem opkomen  ;)