Auteur Topic: 4-Animals te Rijswijk aan de galg!  (gelezen 56523 keer)

Tommy

• Gast
Re: 4-Animals te Rijswijk aan de galg!
« Reactie #45 Gepost op: augustus 06, 2006, 14:51:39 pm »
Volgens mij is er zo'n topic...maar ik weet niet waar ???

Cosch

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: augustus 06, 2006, 15:01:20 pm »
Er was volgens mij eerst een apart board met waarschuwingen voor dit soort dingen. maar door het omgooien van het uiterlijk van het forum staat dat in pratahuis. Net als Dennis.

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #47 Gepost op: augustus 06, 2006, 15:58:16 pm »
Pffff, ik lees dit nu pas allemaal, en sta met mijn mond vol tanden. Ik weet wel als bij ons de tijd rijp is om een grijsje te kopen dat ik hier eerst kom infomeren waar ik een goede kweker kan vinden, want dit wil ik allemaal niet mee maken. Sterkte allemaal die op deze manier in de maling genomen zijn. Het wordt tijd dat er hier een strenger beleid komt op verkoop van dieren, en zowiezo de hele dierenbescherming is in mijn ogen te zwak in Nederland. Strengere eisen en strenger straffen zouden niet verkeerd zijn.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #48 Gepost op: augustus 06, 2006, 18:13:02 pm »
Ik vind het een goed plan om weer een board te maken met ervaringen met dierenwinkels. Dan heb je alles op één plek staan. Dus topics van 4-animals, Dennis, maar óók met de goeden zoals Dieca en Lorreco! ;)

chantal

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: augustus 06, 2006, 18:27:37 pm »
Dat vind ik een goed plan  :thumsup:

Offline aschra

• Net zelfstandig
  • joly en keesie en Dirk
« Reactie #50 Gepost op: augustus 06, 2006, 18:32:46 pm »
Ik vind het een goed plan om weer een board te maken met ervaringen met dierenwinkels. Dan heb je alles op één plek staan. Dus topics van 4-animals, Dennis, maar óók met de goeden zoals Dieca en Lorreco! ;)

ja dat is zeker een goed idee

Igor

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: augustus 07, 2006, 11:50:48 am »
Ok, hier ook nog maar ff reageren:
wat een bende maken ze erbij 4 Animals van zeg! Tjonge jonge niet te geloven. Ik hoop dat deze praktijken snel ophouden en ik wens iedereen die er mee te maken heeft veel sterkte.
Kom op voor je rechten en laat je niet wegsturen!
Bah!

iedje

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: augustus 07, 2006, 11:57:17 am »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo ontzettend veel problemen had met 4 animals. :P
Wij hebben daar een jaar geleden 4 kanaries gekocht. 2 daarvan waren vrijwel meteen dood, maar de andere twee "werken" prima :P
Kan me voorstellen dat dit soort praktijken je ontzettend kwaad maken, vooral omdat we over levende wezens praten! Het verbaast me overigens niets dat er problemen zijn met die zaak. Wij hadden ook al het idee dat er iets niet helemaal snor zat.

dutchgerard

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: augustus 07, 2006, 12:01:18 pm »
Dus dat vindt jij geen problemen als 2 van de 4 kanaries gelijk al dood zijn...............
Sorry hoor maar dit is niet normaal als 50% gelijk al dood ging.
Ben je nog terug geweest om verhaal te halen?

giggles

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: augustus 07, 2006, 12:21:28 pm »
Als dat de verhoudingen zijn waarmee zij de vogels verkopen.
Van de 2 vogels die we verkopen blijft er altijd eentje leven  doh
Als dat je criteria is, doe je het in je eigen ogen wel goed denk ik dan  shootme
Snap niet dat je tevreden kan zijn met een aankoop van 4 vogels, waar er 2 van direct overlijden, maar goed dat ben ik.  WTF
Ik heb ook de fout gemaakt om daar BIJNA een vogel te kopen. Heb me lesje zeker geleerd.
Voortaan echt goed informeren en ik weet nu waar ik op moet letten. Niet dat ik mezelf nu als expert zie hoor  :(

Groeten Jarno

Sanco

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: augustus 07, 2006, 12:23:38 pm »
Echt zo walgelijk he, dan heb je de mogelijkheid een dierenwinkel te runnen en dan ga je zo met je dieren en met je klanten om. Wat een onbeschofte boeren zeg!! Gadver...  >:D

iedje

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: augustus 07, 2006, 12:38:00 pm »

WTF

Wij zijn niet teruggegaan omdat we het idee hadden dat deze vogels eigenlijk te jong waren.

note: mijn eerste regel in het vorige bericht moet je natuurlijk ook wel een beetje als sarcastisch lezen ----> :P

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #57 Gepost op: augustus 07, 2006, 12:38:43 pm »
Dacht ik al! ;)

dutchgerard

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: augustus 07, 2006, 12:47:37 pm »
Ok heb ik verkeert begrepen maar ik was wel terug gegaan!

Heb in dit voorjaar een paartje rijstvogels gekocht, niet bij 4-animals hoor waarvan er een de volgende dag dood was.
Ben terug gegaan en kreeg direct een ander en zo hoort dat denk ik. Ik had het beestje wel in een plastic zak in de vriezer gelegd omdat het zondag was en meegenomen de volgende dag.
« Laatst bewerkt op: augustus 07, 2006, 12:49:34 pm door dutchgerard »

iedje

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: augustus 07, 2006, 13:11:36 pm »
Ben blij te horen dat jullie dat altijd doen. Misschien moeten wij dat voortaan ook maar doen als zoiets gebeurt!
Doen jullie dit ook bij kwekers/ particulieren die vogels verkopen. Ik heb wel eens een koppeltje binsen in Rotterdam bij een particulier gekocht. 2 dagen later was de man dood. Ik heb de verkoper gebeld, maar volgens hem was het onze eigen schuld...
Altijd lullig dit soort dingen....