Auteur Topic: Onze nwe aanwinst!!!  (gelezen 4240 keer)

Patyar

• Gast
Onze nwe aanwinst!!!
« Gepost op: augustus 05, 2006, 18:26:09 pm »
Sorry maar de reacties vallen me zo tegen dat ik mijn verhaal maar heb weggehaald, ik snap jullie goed hoor, geen boosheid ofzo maar ben wel verdrietig!
« Laatst bewerkt op: augustus 05, 2006, 19:21:48 pm door Patyar »

Cosch

• Gast
Re: Onze nwe aanwinst!!!
« Reactie #1 Gepost op: augustus 05, 2006, 18:49:32 pm »
Gefeliciteerd met je aanwinst. Ik begrijp dat je er erg blij mee bent. Hij is ook heel mooi!  :hart:

Maar jeetje Yara, bij Rentenaar vandaan? Ben je helemaal niet bang voor ziektes, die hij kan overdragen op je andere gaaitjes! Rentenaar, Dennis en kornuiten kun je maar beter vermijden met gaaien kopen. Heeft hij een ring om?

Ik hoop voor je dat het meevalt en dat het met een sisser afloopt!

Ik vind het echt ontzettend klote om te zeggen, maar ik maak me nu wel een beetje zorgen om mijn gaaien de 12e.  :cry: Ik hoop dat je dit allemaal niet verkeerd opvat! Sorry anders!  :-*

Gr Corina

Patyar

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:08:58 pm »
Ik heb een papier waar opstaat dat hij gezond is  ??? maar anders kom ik wel niet, als jullie het teveel risico vinden!!! Pauli zit daar al een tijd en ziet er super gezond uit. en ik zeg niet dat rentenaar goed is maar zeker ook geen dennis papegaaien, dat is echt verschrikkelijk!!! Ze komen alle 3 super gezond daarvandaan en een kennis van me die laat dr gaai altijd knippen daar en is super gezond  :thumsup:
« Laatst bewerkt op: augustus 05, 2006, 19:12:24 pm door Patyar »

Cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:15:10 pm »
Ik wil niet dat je boos bent.  :cry:  :cry:

Maar je moet ook begrijpen dat ik (ik spreek nu voor mezelf, niet voor anderen) niet een extra risico wil lopen, door een gaai die onlangs bij Rentenaar vandaan is gekomen. Zonder onafhankelijke test!

Maar nogmaals ik hoop dat je het begrijp!  :-*

ohhh ik wil je plezier van Dior niet vergallen!  :cry:

Patyar

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:16:37 pm »
Ik wil niet dat je boos bent. :cry: :cry:

Maar je moet ook begrijpen dat ik (ik spreek nu voor mezelf, niet voor anderen) niet een extra risico wil lopen, door een gaai die onlangs bij Rentenaar vandaan is gekomen. Zonder onafhankelijke test!

Maar nogmaals ik hoop dat je het begrijp! :-*

ohhh ik wil je plezier van Dior niet vergallen! :cry:

Nee maar ik wist dit niet pat kom er mee aanzetten. Maar ik snap jullie wel...

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #5 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:17:01 pm »
begrijp cosch haar bezorgtheid.
maar je kan toch niet voorkomen dat er eventueel een zieke vogel tussen zit.
of je moet ongeteste vogels gaan verbieden.

Gefeliciteerd met jullie aanwinst hoop dat je er veel plezier van beleeft
moet er niks aan die snavel gedaan worden ben ik benieuwd?
laat je dior nog wel testen? ik zou het toch wel even doen

Tommy

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:19:01 pm »
Tsja :( Ik wil je wel feliciteren en ben opzich ook echt wel blij voor je omdat je nu een tamme gaai hebt :-*...maar...
Ik snap niet waarom jullie toch weer bij rentenaar kopen...en weer niet laten testen...en niet eerst met de huidige vogels aan de slag gaan...Wat gebeurt er nu bv met Chanel?  ::) Hebben jullie dan niks geleerd? ???

Rentenaar heet idd niet dennis, maar is wel net zo'n K*T winkel. Dat zogenaamde gezondheidspapier heeft weinig waarde met constant wisselende vogels, de bergen wildvang die echt niet getest zijn en de vogels die gewoon al binnenkomen om gewiekt te worden of ingeruild worden in die winkel:(  Mijn vogels komen idd niet bij die van jullie in de buurt...zowiezo al niet omdat Coco mss wel getest is, maar daar is Chanel ook ongetest en bij rentenaar vandaan bijgezet ::) En ik zeg ook niet sorry :(

babalou

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:19:57 pm »
gefeliciteerd  :-* met jullie nieuwe aanwinst
zo die snavel  :o
die zou ik niet graag in mijn handen voelen :( :)

Tommy

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:20:23 pm »
Oh ja...en die snavel ziet er idd niet lekker uit :(

Wickingh

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:22:49 pm »
Hai,

soms vraag ik me wel eens af of het zin heeft om mensen te waarschuwen  :( .

Dit soort winkels zijn een bron van ellende, hoeveel verdriet hebben winkels/handelaren als Dennis ,Rentenaar en 4 -animals al niet aangericht?
Toch blijven mensen daar hun vogels kopen  :o ,

m  :o g Frank

Ps ik hoop voor je dat je wel een goede gezonde vogel hebt en er veel plezier van gaat beleven, maar laat het dier in hemelsnaam testen op PBFD,Chlamidia (ook voor jullie gevaarlijk) en polyoma.

Wickingh

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:25:30 pm »
Sorry maar de reacties vallen me zo tegen dat ik mijn verhaal maar heb weggehaald, ik snap jullie goed hoor, geen boosheid ofzo maar ben wel verdrietig!

Hai,

dat is zeker niet de bedoeling om je het plezier te vergallen, maar ik hoop dat je begrijpt uit onze reacties dat het niet zo'n heel slimme actie is geweest,

mvg Frank

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #11 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:26:30 pm »
ja idd en snap ook best dat je soms beesten daar wel wil halen zodat je ze een beter leven kunt geven.
Maar het is niet slim je had hem beter appart kunnen zetten tot hij getest was

Sommige mensen komen nu bot over maar het is eigenlijk alleen dat ze opkomen voor hun eigen vogels.
en nartuurlijk voor vele andere vogels die zo steeds meer en meer verhandeld worden omdat mensen nog steeds bij dennis en rentenaar verkocht worden

Patyar

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:28:26 pm »
Hai,

dat is zeker niet de bedoeling om je het plezier te vergallen, maar ik hoop dat je begrijpt uit onze reacties dat het niet zo'n heel slimme actie is geweest,

mvg Frank

Nogmaals ik heb de vogel gekregen en heb geen zin om voor patrick te pleiten. Maar natuuuuuurlijk begrijp ik jullie... Ik vind het ook heel moeilijk!!! en ik vind nog steeds dennis niet te vergelijken met rentenaar. praat nites goed voor m hoor... Maar liever ga ik deze discussie niet aan, ik weet het en begrijp jullie.

Cosch

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:30:25 pm »
Hoeft ook niet!

Ik denk dat je, net als wat Frank zegt, het beste kunt doen is alsnog een testje. Voor je eigen geruststelling!

En probeer alsnog van Dior te genieten!

Patyar

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: augustus 05, 2006, 19:31:56 pm »
Ik ga nu naar mn werk en kijk niet meer naar dit topic hoor ik word er zo verdrietig van... :cry:

Ik wil niet weglopen voor de feiten hoor ik weet een boel van gaaien maar hoop dat jullie mij ook snappen, ik snap jullie ook heeeeeeel goed echt Ik heb zo'n plezier hier op het forum en dat wil ik zo graag zo houden...