Auteur Topic: Ochtend ritueel van jouw gaaitje  (gelezen 2655 keer)

russelltje

• Gast
Ochtend ritueel van jouw gaaitje
« Gepost op: augustus 06, 2006, 12:38:19 pm »
Zoals jullie al hebben kunnen lezen willen wij een ara, we hebben ons er al veel in verdiept, maar ik zit nog met een paar vragen zoals deze;

Hoe ziet het ochtend ritueel van een ara jouw gaaitje eruit?

Misschien zijn er ara eigenaren die het kunnen vertellen over hun ara.

Gr René
« Laatst bewerkt op: augustus 08, 2006, 20:33:26 pm door russelltje »

dutchgerard

• Gast
Re: Ochtend ritueel ara
« Reactie #1 Gepost op: augustus 06, 2006, 12:47:23 pm »
Hallo Rene,
Ik heb er geen verstand van (van ara's) want wij hebben een grijsje.
Er zullen vast op dit forum mensen zijn die je wat goede tips kunnen geven.
We hopen dat jullie veel plezier aan jullie ara zullen beleven.
m.v.g. dutchgerard.

ps. Die avatar vind ik erg storend die lijdt erg af als je aan het lezen bent.

russelltje

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 06, 2006, 12:56:56 pm »
opgelost  :thumsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 06, 2006, 12:58:15 pm »
Dank je wel!  :thumsup:

Mogen het ook ochtend ritueel algemeen zijn of alleen over de Ara?

russelltje

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 06, 2006, 13:01:08 pm »
Nou ja we zijn op zich wel benieuwd naar wat daar bij komt kijken bij een ara. Dat de vogels een ochtendritueel hebben is ons wel bekend. We hebben op dit moment al een valkparkiet die hier zijn eigen versie van heeft

Gr Lotte

Cosch

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: augustus 06, 2006, 13:03:18 pm »
Ok. Ben ook wel benieuwd naar die van de Ara!

russelltje

• Gast
Re: Ochtend ritueel van jouw gaaitje
« Reactie #6 Gepost op: augustus 08, 2006, 20:35:58 pm »
Nou ik heb de titel maar even aangepast vanwege 0,0 reactie van ara eigenaren :CENS, om toch wat te weten te komen over ochtendrituelen in het algemeen ben ik ook wel benieuwd naar die van andere soorten dus kom maar op! ::)

Offline vivke

• Senior Parrot