Pfffffffff... ik ben moe, maar voldaan!!

Het was súper!

Het weer was geweldig en daar had ik het meeste overin gezeten! De zon kwam er zelfs bij en het was heerlijk! Er waren állemaal gezellige mensen en leuke vogels! Iedereen is gekomen en het was echt een enorm succes! Vivke had prachtige kaarten gemaakt voor Corina en mij (en nog iemand geloof ik?) en ik kreeg een prachtige bos bloemen als dank voor de gastvrijheid (had niet gehoeven, maar hij is echt bijzonder mooi! Er was véél te eten, Belgische bonbons van Micheline en Sandra, cake, appelcake en bodding, gebakken door Vivke, etc. etc.
Voor de gaaien snacks van Dieca, maar helaas zijn ze te veel afgeleid en eten weinig bij zo'n bijeenkomst!
Pascal en Corina hebben Gijs van Pascalle en QT van Ronald en Miranda bijgeknipt, dus dat was even een gekakel van stress! De vogels werden lekker gesproeid en er werd geclickerd en gezwaaid!
We zijn later met een aantal vogels (Tommy, Guano, Pepper en Gino van Tommy, Gijs van Pascalle, Kaya en Coco van Corina, QT en Tjickie van R en M en Sjakko naar het strand gegaan en ze hebben daar dus toch nog op de omgevallen wilg gezeten. Nou ja gezeten. De vier van Daphne trokken er op uit, die gingen aan de wandel op de boom (goed opletten, want overstappen op een andere zou ze tot het topje hebben kunnen leiden van een hele hoge boom!

).
Leuk om kennis te maken met Odette (Sanco) en haar vriend, Sandra (Tweety), Vivke en haar man, Micheline en dochter, Tommy (Daphne), Freddy en de kinderen, Ronald en Maria en de rest kende ik al volgens mij!!
Er is een verslaggeefster en fotograaf langsgeweest van het Brabants Dagblad en dat komt er maandagochtend in, geinig.
Oja en de grote verrassing voor mij was dat Orrie er ook bij was! Super!!