Ik ook ja! Ik ga hem ook mailen en vragen stellen over de Timney! Ik snap niet dat je niet hebt gezegd dat je thuis een schat van een Timney hebt Micheline!
Dat heeft erg weinig zin, de beste man heeft niet een gewone plaat voor zijn kop, maar een volledige atoomschuilkelderwaardige beschutting,mvg Frank
Ik heb nog nooit bij iemand thuis een uil gezien!
Goedemiddag,Ik heb een schat van een timneh grijze roodstaart papegaai van 3 jaar oud. Zo tam en lief. Wat een knuffels zijn ze toch he? We genieten elke dag van hem.Het probleem is echter dat hij misselijk word in de auto. Heeft u tips over hoe we hier mee om moeten gaan?Alvast hartelijk bedankt voor uw antwoord.
Niet?? is een ware rage onstaan door ene harry potter Maar is volgens mij ook niet ideaal voor in de kamer als je weet wat ze eten, of krijgen die ook al pallets Henk
Heb de volgende mail gestuurd! van dat misselijk kwam het eerste in me op!Ben benieuwd of hij wat zegt over de timneh!
zijn ook mensen die in het bos naar braakballen gaan zoeken, hoef dan ook niet meer, liggen gewoon in de kamer
Is parkietenzaad gewoon goed of moet ik dan extra pinda's of zonnepitten bijvoeren? En hoe groot moet de kooi zijn? Ik heb nog een oude kooi over van mijn grasparkiet die onlangs is overleden. Of is dat misschien te klein?