Vandaag ook weer even op bezoek geweest bij Lorre en Co.
Het was de bedoeling om mijn vader over te halen een papegaai aan te schaffen, maar aangezien hij ziek was heb ik me broer maar meegenomen.
Ik ging in eerste instantie alleen voor eucaliptus reiniger en palmnoten weg, maar als je er dan bent kan je je toch niet inhouden en kom je toch weer met je handen vol de winkel uitÂ

Het was echt superdruk, maar Bert had toch wat tijd gevonden om even een babbeltje te maken met ons. Was erg leuk en me moeder is helemaal verliefd geworden op de Ara Sevéra. Eerst wilde ze een grijsje, maar na de Sevéra gezien te hebben is ze er toch erg van gecharmeerd geraakt. (nu alleen nog me vader overtuigenÂ

)
Nog een reden voor mijn bezoek aan Lorre en Co is de gevonden liefde voor de Rosé Kaketoe. Ik vroeg mij af of mijn kooi groot genoeg was voor nog een 3e papegaai en of de combinatie van edel, grijze en rosé wel een goede was. Bert stelde mij gerust in al mijn vragen en heeft de drempel verlaagd voor mij om serieus na te gaan denken over een rosé erbij. Nou mocht het willen dat ik gisteren van russeltje nog een link kreeg van Lorre en Co met bericht dat ze nog Rosé's hadden, maar helaas... gisteren had hij de laatste verkocht.Â

Misschien maar beter ook, want me vriendin was inmiddels helemaal enthousiast geworden en wilde het liefste vandaag nog eentje mee naar huis nemenÂ
Bert vertelde dat hij zijn winkel verder ging uitbreiden, omdat het zo goed gaat met de zaken.Â

Lorre en Co is ook benadert door dierentuinen, met de vraag of hij papegaaien kon leveren. Toen Bert vroeg hoe ze aan zijn naam kwamen kreeg hij te horen dat
Avi Fauna hun zijn adres hadden gegeven. Dit terwijl hij helemaal geen contacten heeft bij
Avi Fauna.
Zo zie je maar weer waar een goede naam je allemaal kan brengen.Â

Ze besteden er erg veel zorg aan de gaaien en dat betaald zich helemaal terug. Petje af voor Lorre en Co en hun manier van zaken doen.Â