hallo
pika en riboet,
ik heb gister ook een soort papegaaiendiner gehaald dat moet je nat maken en dan wordt het een beetje kruimelig,ik heb er inderdaad een beetje roosvice door heen gedaan .
Gisterochtend ben ik gelijk begonnen met de ochtendpap te laten vervallen,nou daar was meneer het dus helemaal niet mee eens

Hij is gaan krijsen dat mijn oren er gewoon zeer van deden,en ik had een bak neergezet met eivoer en geprakte appel enzv.
Hij was echt boos

Zelfs de buurman kwam vragen of alles wel goed ging met de papegaai

Uiteindelijk ben ik op mijn slaapkamer tv gaan kijken want zolang hij mij zag bleef hij krijsen

Toen ik later stiekem ging kijken zat meneer van zijn trosgierst te eten

Ik ben weggegaan en toen ik thuiskwam zat hij van het eivoer te eten,sà vonds voor ik naar bed ging heb een beetje pap gegeven,nou hoe hij dat at was echt niet normaal het leek wel alsof hij weken niet had gegeten ,en ik kon kon een pijnlijke beet op de koop toe krijgen!!!

Dat deed echt zeer ,ik ben zelfs vanmorgen maar even langs de huisarst gegaan en daar kon ik fijn een tetanusprik krijgen

Maar goed ik blijf vol houden en ik weet zeker dat het gaat lukken ,ik hoop alleen niet dat ik er nu een bijtertje aan over hou

alvast hartstikke bedankt voor jullie tips