Auteur Topic: Dior doet gek  (gelezen 2189 keer)

Patyar

• Gast
Dior doet gek
« Gepost op: augustus 25, 2006, 13:56:10 pm »
Sinds gisteravond doet Dior zo gek. Hij knikt steeds heel heftig met zn hoofd, lijkt bijna of hij aan het headbangen is?  :seestars: Zo raar! Ik wil de m pakken en hij beet me tot 2x aan toe? Nou zo raar want hij is zoooooooooo tam??? Vind het eng???

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
Re: Dior doet gek
« Reactie #1 Gepost op: augustus 25, 2006, 13:58:21 pm »
Sinds gisteravond doet Dior zo gek. Hij knikt steeds heel heftig met zn hoofd, lijkt bijna of hij aan het headbangen is?  :seestars: Zo raar! Ik wil de m pakken en hij beet me tot 2x aan toe? Nou zo raar want hij is zoooooooooo tam??? Vind het eng???

Bij twijfel direct naar een vogelarts

Sterkte.  :-*

Pascal

Cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 25, 2006, 13:59:48 pm »
Jaa naar de vogelarts gaan hoor! Kan van alles zijn.
(kan natuurlijk ook zijn dat hij gewoon wild aan het doen is, maar dat moet je aan zijn verder lichaamstaal kunnen zien)

Patyar

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 25, 2006, 14:29:03 pm »
Doet nu weer normaal, hij is weer flink aan het fluiten enzo.  :seestars: pak m nog maar ff niet op. Misschien had ie pijn in zn snavel want dat onderste stukje is afgebroken vannacht! T ziet er wel goed uit nu haha...

Patyar

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 25, 2006, 14:44:29 pm »
Als 1e wil ik ff zeggen dat ik de uitslag heb!

DIOR IS GEZOND!!! IK HEB ZELF FF GEBELD! ZE STUREN NOG EEN PAPIER NA!

Verder heb ik Doormalen gebeld over zn gedrag en het schijnt broedgedrag te zijn  :seestars: als ik vlak bij m kom begint hij of zij, zou nu natuurlijk heel goed een vrouwtje kunnen zijn  :oops: . Hoop maar dat ze een ei gaat leggen haha dan weten we het zeker!!! Ik hoef het niet perse te weten hoor, dus ga hem niet laten sexen. Maar zou leuk zijn  :P

Hij probeerde ook steeds uit mn mond te eten...
« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2006, 14:47:25 pm door Patyar »

Jarie

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: augustus 25, 2006, 14:47:00 pm »
gelukkig nix aan de hand........

Patyar

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus 25, 2006, 14:48:31 pm »
Ik heb dr meteen uit de gang gehaald en op zn plekkie neergezet...  :thumsup: ik ben zooooooooooooooo blij! Maar ik wist het gewoon!!!  coolthumb

Jarie

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: augustus 25, 2006, 14:50:12 pm »
zet je ze voor straf op de gang dan?

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #8 Gepost op: augustus 25, 2006, 14:50:23 pm »
Als 1e wil ik ff zeggen dat ik de uitslag heb!

DIOR IS GEZOND!!! IK HEB ZELF FF GEBELD! ZE STUREN NOG EEN PAPIER NA!

Verder heb ik Doormalen gebeld over zn gedrag en het schijnt broedgedrag te zijn  :seestars: als ik vlak bij m kom begint hij of zij, zou nu natuurlijk heel goed een vrouwtje kunnen zijn  :oops: . Hoop maar dat ze een ei gaat leggen haha dan weten we het zeker!!! Ik hoef het niet perse te weten hoor, dus ga hem niet laten sexen. Maar zou leuk zijn  :P

Mijn amazone Orrie zit vaak op de bodem met broedsgedrag. Hij schuurt dan mijn zijn cloaca over de beukensnippers. Maar het is echt een mannetje.

Patyar

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: augustus 25, 2006, 14:53:52 pm »
Mijn amazone Orrie zit vaak op de bodem met broedsgedrag. Hij schuurt dan mijn zijn cloaca over de beukensnippers. Maar het is echt een mannetje.

Ow hahaha, nouja dan blijf ik maar zeggen dat het een kerel is want dat gevoel had ik bij m hahahahaha

PS Dior zit ook steeds op de bodem maar alleen als de doek over de kooi is en hij wilt ons blijven zien haha. Volgens mij is hij dat niet gewend, hij blijft ook zo lang wakker. Coco begint standaard (al 7 jaar) opstenaat te worden tussen 21 en 21.30 uur haha dan moet ze naar bed, geeft ze echt aan. Chanel gaat standaard (al 1,5 jaar) rond 22.00 uur zelf dr kooi in en dior  :seestars: die is om 02.00 uur nog aan t fluiten!!!
« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2006, 14:56:03 pm door Patyar »

Patyar

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: augustus 25, 2006, 14:57:04 pm »
zet je ze voor straf op de gang dan?

NEEEEEEEEEE de testuitslag afw8ende ze stond voor het raam van de tussendeur naar de woonkamer. Nu kan ze gewoon eindelijk bij Coco en Chanel in de kamer  :yahoo: woohoo

Jarie

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: augustus 25, 2006, 15:09:54 pm »
ja ik dacht al???in de hoek jij,en jij op de gang! cheesy3

russelltje

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: augustus 25, 2006, 15:49:56 pm »
GEFELICITEERD!!! :a036:

Dat schudden met de hoofd heb ik op een ander forum ook gezien (filmpje) schijnen ze vaker te doen idd.

Patyar

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: augustus 25, 2006, 18:05:35 pm »
Nou ff serieus, Dior bijt me als ik te dichtbij kom HELP  WTF !!!! Ik vind dit echt  :-X zeg maar! Wat moet ik daar nu mee? Iedere x als ik bij m kom gaat ie die dans doen en hapt naar me als ik m wil aaien... Kom nu net thuis en ik hoorde m op de gallerij al vrolijk fluiten maar nu ik binnen ben doet ie t weer?

babalou

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: augustus 28, 2006, 13:05:36 pm »
hoe is het nu met dior?