hallo allemaal,
ik ben Cor, een 2,5 jaar oude blauwe grasparkiet. Sinds kort heb ik een speeltuin gekregen van mijn baasjes. Ze hebben de speeltuin speciaal voor mij gemaakt. Ze waren aan het boren en zagen en ik heb lekker van uit mijn kooi zitten kijken en aanwijzingen gegeven. Want ze moesten wel een paar keer weg om nieuw hout te halenÂ

ze zijn niet heel handig dus

. Maar het eind resultaat is superÂ

. Ik wil niets anders meer!! In het begin vond ik het wel eng want ik wist niet of ze alles wel stevig hadden vast gemaakt. En ik had nog nooit op een trappetje gelopen. Dus het was wel allemaal wennen. Hieronder zie je een foto van mijn huisje toen ik nog geen speeltuintje had. Boven op mijn huisje speelde ik meestal, maar dat was snel saai. Op de foto erna zie je de situatie nu, ik heb een hele grote speeltuin, en ik verveel me er absoluut niet in!

Ik vind foto's maken leuk, als ik het geluidje van de camera hoor "" ploing" dan ga ik mooi zitten en is er een mooie foto!!
Op deze foto ben ik aan het kijken of mn veertjes nog wel goed zitten, want van al dat spelen gaan ze vaak door de war!

Op deze foto probeer ik zo lief mogelijk te kijken zodat ik weer in de speeltuin mag gaan spelen! en meestal werkt dat wel.

Nog een laatste kiekje dan, hier zie je hoe ik mijn hobby uitvoer, typen op de computer van mijn baas.

Tot zover even mijn dagboek, ik ga snel weer spelen, want ik ben al veel te lang niet in de speeltuin geweest.
Oja alleen nog dit, er hangt in mijn speeltuin ook een stokje met een belletje er aan,
leuk stokje maar die zit niet goed vast, als ik erop spring gaat ie wiebelen ... raar ding..Â

doei doeiÂ

ps dit zijn mijn baasjes

reacties :
https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php/topic,25617.0.html