om alles bij elkaar te houden
dinsdag 11 dec 2007:help help help

ik kom net eerder thuis van mn werk, cor onder het bloed, met dr teen of nageltje klem gezeten in het randje van de voerbak.
naar ik kan zien is het hele nageltje weg.
heb haar net geprobeerd in bad te doen, maar zoals bekend weigerd ze dat.
ik zit met hart in mn strot nu.
heb de kooi al schoon gemaakt en alles waar ze aan kan blijven hangen er uit gedaan, dus even simpele houten stokken.
volgens mij bloed het niet meer, want op de simpele stokken zie ik niets achterblijven.
ik vraag me nu dus een paar dingetjes af,
naar mijn idee heeft ze aardig wat bloed verloren, en is het uit zichzelf dicht gegaan, wat moet ik hier nu verder mee doen? als ze teveel bloed verloren is merk ik dat ergens aan?
ze heeft niet door de bodem bedekking gelopen oid dus ik denk niet dat er vuil in zal zitten, maar maak me er natuurlijk wel ongerust over..
ze zit nu een beetje te zitten, beetje met het spiegeltje spelen, en weer zitten, en slapen. met haar zere pootje om hoog..
aangezien ze onder het boed zit en niet wil wassen (en ik haar niet wil/durf te dwingen) moet ze zich poetsen,
dat doet ze ook wel een beetje.
ze klimt en loopt wel met het pootje, maar echt steunen er op niet.
iemand hints tips of gerust stellende woorden graag!!
zal nog een foto van het pootje posten zo
en corina: bedankt voor de EHBO!

foto:
woensdag 12 dec 2007:goeie middag allemaal,
weer bedankt voor de lieve berichtjes!

vandaag begon weer als elke andere dag
cor enthousiast, mopperen als ray weg loopt met haar voer en drink bakje,
weer helemaal blij als hij terug komt, en op en neer en op en neer aan de tralies om een zoen te bemachtigen van hem

pootje ziet er normaal uit, nog een beetje bloed er op, maar niet dik, en ze gebruikt hem

ze zal moeten wennen dat ze nu dat haakje niet meer heeft als hou vast

maar dat komt goed, dat geloof ik wel.
al met al, zijn we weer op zo'n 99% normaal gedrag!
donderdag 13 dec 2007:vandaag zal ray haar weer buiten laten spelen, en 1 op 1 aandacht zodat er weinig mis kan gaan.
ben benieuwd hoe het gaat

(zit op mn stage)
heb vanmorge het teente nog eens goed bekeken, en zie nog niets raars, niet blauw niet dik niets..
dus alleen t nageltje is weg

gister avond toen het al laaaaaannnnngggg slapie tijd was, zat ze nog lekker te babbelen..
poepie poepie en pino en kusje en bouwvakkersfluitje

het gaat helemaal goed komen