Hallo allemaal! Hier ben ik dan, mag ik me even voorstellen. Ik ben sinds woensdag Kaya daarvoor werd ik altijd Tosca genoemd, ik ben 10 jaar en woon bij Dianne en haar gezin...ik mis soms mijn oude vrouwtje maar ik heb hier veel afleiding van de kinderen de hond en 2 van zo'n schreeuwende minipapegaaitjes en ik krijg heel veel aandacht en daarom geef ik maar heel veel kusjes en mogen ze me heel vaak achter mijn oren krauwelen!

Eigenlijk vindt ik dat rare toestel helemaal niet zo leuk want daar komt steeds een bliksemflits uit...

als het nieuwe vrouwtje zo doorgaat dan krijgt ze dadelijk een knauw of ik doe nooit meer zo hard lachen als ik straks heb laten horen!! Dat vondt het vrouwtje wel erg leuk volgens mij want die begon nog harder te lachen dan ik deed, dus toen dacht ik dan lach ik nog een beetje harder en doe net of ik er een hoestbui achteraan krijg! Mijn nieuwe vrouwtje wist niet hoe ze het had en hield niet meer op met lachen, stom hoor ik kan wel ophouden met lachen wanneer ik dat wel.

Ik vindt die flits dus echt niet leuk, ze bekijkt het zich maar ik heb er genoeg van!

Dikke kus van Kaya!