Nou het vrouwtje vondt het tijd worden dat ze mij eens echt in bad deed! Niet meer een zielig straaltje uit een spuitflesje en niet meer 10 seconde onder de douche...neee.... nu snap ik ook waarom vrouwtje mij commando fladderen aan het leren was de afgelopen dagen!Â

Ik moest van haar in de douche de hele tijd fladderen, en dan wilde ik dat doen maar snapte niet waarom en dan hield ik mijn vleugels maar een beetje breed en begon ik te twijfelen zal ik nu wel of niet fladderen.....en ze ging maar door en door!!! Kletsnat ben ik geworden!Â

ik zie er niet meer uit!Â

Je kunt zelfs mijn buikje door de veren zienÂ

en dan zet ze me ook nog eens zonder handdoekje meteen op de klimboomÂ

eerst deed ze me altijd in een handdoekje pakken en dan nam ze me als een baby in de armen en mocht ik zo mee naar beneden, nu niet meerÂ

hoppa koud op de klimboom, ik kreeg meteen een banaan in mijn pootjes geduwd maar die hoef ik ook niet hoor!!Â

Die heb ik meteen aan Mickey die zwabber hond gegeven!!Â

En als het vrouwtje mij nat maakt, dan schud ik mij lekker uit voor de raam zodat de spetters tegen haar raam en gordijnen vliegenÂ

lekker puhÂ

moest ik ook nog op de foto!Â

kortom ik ben boos en teleurgesteld in mijn vrouwtjeÂ

Kijk maar hoe zielig ik er uit zag:

De hele raam heb ik nat gespettert net goedÂ

Tjee heeft ze ook nog mijn oor op de foto gezet....en ik heb grote oren joh!Â

Achter op mijn hoofd steken mijn veren in de lucht...als dat maar goed komt, vrouwtje heeft mijn hele coupe naar de maan gebrachtÂ

Zal ik ooit weer de wonder schone "Kaya Stofjas" worden zoals vrouwtje mij noemt?