Ik vraag me wel af wat er was gebeurt en hoe ver ik nou zou zijn geweest mocht ik een vogel als Kaya van Corrina als eerste hebben gehad. Petje af voor Corrina, voordeel was dat ze ervaring had door Coco, maar evengoed lijkt het me geen pretje je handen regelmatig open te laten halen door een gaai en dan doen alsof het je geen barst intereseert.. 
Dat laatste kan ik ook niet hoor! Hij bijt zo hard, dat me dat echt onmogelijk lijkt. Ik probeer zoveel mogelijk het bijten te voorkomen en dat werkt het beste!
Ik moet ook eerlijk toegeven dat het echt tegen is gevallen hoor. Vond/vind het echt moeilijk. Kan aan mij liggen, maar kan ook aan Kaya liggen. Hoe vaak ik niet huilend op de bank heb gezeten omdat het weer mis ging! Â

Maar als ik nu terug kijk naar het begin, dan is het een wereld van verschil. En is het wel degelijk beter geworden. en zoals ik in een ander topic schreef, is Kaya ook zo veranderd.
je zou de littekens eens moeten zien van Jarie met de zogenaamde-niet zeuren,ik ben de baas-aanpak
Ik dnek dat Jarie je wel degelijk gemanipuleerd heeft. En toen de aandacht niet meer alleen voor hem was, kon hij ineens wel de lieve gaai zijn. Terwijl je eerst schreef dat hij gewoon bang was. Nu weet je dat dat helemaal niet zo was. Want dan zou hij zich nu niet zo geven. Hij heeft nu alleen gezien dat hij degene is met het probleem en niet jij. En daarom komt hij nu wel lekker bij je.
Het maakt niet uit hoe je er komt hoor. Want nu gaat het super met Jarie. Â

maar die 'niet zeure, ik ben de baas' aanpak was denk ik heel goed voor Jarie geweest! (maar dat is mijn mening

)