Auteur Topic: ik krijg een loge  (gelezen 4598 keer)

Patyar

• Gast
Re: ik krijg een loge
« Reactie #30 Gepost op: oktober 06, 2006, 18:15:26 pm »
Chanel is morgen een week bij Claudia maar ze eet haast niets en ziet er erg ongelukkig uit, denk dat ze coco erg mist, ze zegt ook coco, wat ik overigens zelf nog nooit had gehoord  ???  Nu moeten wij naar Rijswijk morgen en willen we haar toch weer mee terug nemen, Claudia woont tegen Rijswijk aan. Ik heb liever dat zij gelukkig is met Coco en minder tam dan dat ze daar erg ongelukkig is. Wat denken jullie?

Dat Tam maken komt heus wel maar nu even iets minder...
« Laatst bewerkt op: oktober 06, 2006, 18:18:08 pm door Patyar »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #31 Gepost op: oktober 06, 2006, 18:17:48 pm »
Maar het ging toch om jou? Niet omdat ze minder tam was het was jou toch te veel? ???

Patyar

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: oktober 06, 2006, 22:49:25 pm »
Natuurlijk ging het in 1e instantie om mezelf daarom vraag ik nu jullie advies. Maar ik ben gewoon zo iemand dat andere hun zorgen altijd voor mn eigen zorgen gaan en helemaal die van mn beestjes. Als Chanel ongelukkig is dan vind ik dat nog erger dan dat ik zelf rot in mn vel zit daarom weet ik nu even niet wat te doen???  :cry:

De intentie 8er de logeerpartij was namelijk dat Claudia met haar aan de slag zou gaan omdat dat nu bij ons ff niet gaat!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #33 Gepost op: oktober 06, 2006, 23:37:21 pm »
ik hoop dat je er wat uitraakt yara,voor jezelf en voor je gaaien

giggles

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: oktober 06, 2006, 23:39:58 pm »
Als je hem terughaalt kan je hem niet met een weekje weer wegbrengen... Dan snapt ie er helemaal niks meer van.
Wat je ook doet, ga wel achter je beslissing staan.
Sterkte en groetjes

billy

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: oktober 06, 2006, 23:41:48 pm »
Natuurlijk ging het in 1e instantie om mezelf daarom vraag ik nu jullie advies. Maar ik ben gewoon zo iemand dat andere hun zorgen altijd voor mn eigen zorgen gaan en helemaal die van mn beestjes. Als Chanel ongelukkig is dan vind ik dat nog erger dan dat ik zelf rot in mn vel zit daarom weet ik nu even niet wat te doen???  :cry:

De intentie 8er de logeerpartij was namelijk dat Claudia met haar aan de slag zou gaan omdat dat nu bij ons ff niet gaat!

Snap wel wat je bedoelt, en hoe goed bedoelt ook, een ander kan je papegaai niet opvoeden
jullie moeten het doen zo simpel is het
Groetjes Els

Patyar

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: oktober 06, 2006, 23:48:29 pm »
ja
Als je hem terughaalt kan je hem niet met een weekje weer wegbrengen... Dan snapt ie er helemaal niks meer van.
Wat je ook doet, ga wel achter je beslissing staan.
Sterkte en groetjes

dat snap ik ook wel ja

giggles

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: oktober 06, 2006, 23:55:56 pm »
Ik wil je niet aanvallen, maar vorige week dacht je dat het het beste voor Chanel was dat ze wegging...
snap je... als je twijfelt kan je er beter eerst nog een nachtje over slapen, voor je beslist.
Dat is alles, ik begrijp heel goed dat je je gaaitje liever bij je hebt.

Groeten Jarno

Patyar

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: oktober 07, 2006, 00:11:14 am »
nee weet ik wel maar ja ik kan het niet aanhoren dat ze gewoon niet eet enzo snap je ik weet het nog niet moet morgen beslissen

Cosch

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: oktober 07, 2006, 07:14:25 am »
Yara hij gaat echt wel eten! echt. Het is een gezonde gaai toch? Die zich echt niet verhongerd totat hij er dood bij neer valt.
Als je een gaai koop, heeft die ook wel een week a 2 weken nodig om te wennen in zijn nieuwe huis. Dat heeft Chanel ook nodig om bij zijn logeeradres te wennen. Jij weet dat hij uiteindelijk terug komt, maar dat weet hij niet!

En idd wat Els zegt, Je moet hem echt zelf opvoeden! Hoe moeilijk het ook is. Iemand kan je helpen, maar je moet het zelf doen!

Sterkte met je beslissing.

TWEETY

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: oktober 07, 2006, 07:54:05 am »
veel sterkte met je beslissing yara :-*

Cosch

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: oktober 07, 2006, 22:16:10 pm »
Ben benieuwd of Chanel weer thuis is!  ???

giggles

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: oktober 08, 2006, 12:16:51 pm »
Ik eigenlijk ook wel.
En/of het al weer wat beter met haar gaat.

Patyar

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: oktober 08, 2006, 13:25:01 pm »
Bestemensen, Chanel is idd weer thuis. Ik heb uiteindelijk niet de definitieve beslissing genomen maar Patrick wilde haar perse terug hebben. Ze eet weer alsof dr leven ervan af hangt en ze heeft al 3x met Coco gekroeld  :hart:

Verder heb ik besloten wat vaker bij mijn oiuders te logeren tot dat alles wat beter gaat hier.

russelltje

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: oktober 08, 2006, 13:26:34 pm »
Nou maar hopen dat alles goed komt met jou/jullie en je gaaitjes!

Sterkte ermee  :-*